Gå til innhold

Prisguiden


Anbefalte innlegg

Har ikke sett noe info på forumet og heller ikke på hovedsiden, så jeg spør her jeg...

 

Har dere problemer med prisguiden for tiden? Har bare hatt litt problemer med å koble til sidene. Er dette noe som kommer til å vedvare? Bortsett fra forumet er vel prisguiden den hyppigst brukte tjeneste i mine øyne i hvert fall... Anyone fra hw.no som har en kommentar?

 

Noe jeg (eller oss brukere) kan hjelpe til med?

 

Mvh,

ArneM

 

"Angelheaded hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night"

- Ginsberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


DigitalOverride skrev (2002-01-20 17:10):

Har dere problemer med prisguiden for tiden? Har bare hatt litt problemer med å koble til sidene. Er dette noe som kommer til å vedvare? Bortsett fra forumet er vel prisguiden den hyppigst brukte tjeneste i mine øyne i hvert fall... Anyone fra hw.no som har en kommentar?


 

Ja, vi har lagt merke til problemet. Det har vært veldig bra en lang stund nå (flere måneder), før det igjen dukket opp igjen. Vi har en mistanke om at det er postgreSQL-støtten til PHP som ikke er helt bugfri, og at det samler seg opp "grums" over tid. Etter en restart av systemet blir nemlig alt veldig mye bedre.

Har gjort et par justeringer nå, i håp om at ting skal bli bedre.

 

Quote:


Noe jeg (eller oss brukere) kan hjelpe til med?


 

Ja, så absolutt :smile:

Vi trenger hjelp til å legge til enda flere nye produkter i prisguiden. Dette er svært enkelt arbeid, og de som ønsker kan få tilgang til å administrere prisguiden ved å ta kontakt med undertegnede.

Gode sjanser for å lære noe nytt, og ikke minst være med å videreutvikle prisguiden. Og dessuten er det faktisk gøy - særlig etter at vi har fått mulighet for å legge inn bilder :smile:

 

Mvh,

Amund

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...