Gå til innhold

Utvider Eee-utvalget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble skikkelig interessert når eg leste ingressen og klikka på artikkelen, men WTF - hva skal man med en 3.5" touch-skjerm på en NAS server.

Det må ligge ann til å bli en kjempeflopp med mindre dei klarer å prise det usedvanlig konkuransedyktig i forhold til konkurerende "vanlige" NAS enheter...

Tastaturet var spennende, men ser heller ikkje for meg at det blir til et prisnivå som gjør det til noe suksess. Spennende satsing i nedgangstider dog!

Lenke til kommentar
Ble skikkelig interessert når eg leste ingressen og klikka på artikkelen, men WTF - hva skal man med en 3.5" touch-skjerm på en NAS server.

Det må ligge ann til å bli en kjempeflopp med mindre dei klarer å prise det usedvanlig konkuransedyktig i forhold til konkurerende "vanlige" NAS enheter...

Tastaturet var spennende, men ser heller ikkje for meg at det blir til et prisnivå som gjør det til noe suksess. Spennende satsing i nedgangstider dog!

den har også en 802.11n router, dvd-rw, automatisert ripper (gjetter meg til noe sånt som stapp i dvd, velg lydspråk og/eller undertekst, trykk go og vent) og litt annet snadder (lyd ut og inn, DVI)...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Tilsvarende NAS-bokser med støtte for 2 interne disker ligger på rundt 2000 kr. Da slipper du å betale for en trykkfølsom skjerm også.

Dersom det stemmer at denne NAS-boksen fra Asus vil koste rundt 6000 kr så konkurrerer de med mye mer avanserte bokser med støtte for mellom fire og fem harddisker. Skal man ha en NAS-boks som kan stå bortgjemt i skapet, kjelleren eller hvor som helst, stå på 24/7 og konfigureres via nettet, så får du mye mer valuta for pengene ved å velge andre bokser.

Trenger man egentlig ikke en NAS-boks, men en slags media-server-dings, med støtte for skjerm og lyd-ut, så gir både designet og den trykkfølsomme skjermen merverdi.

Lenke til kommentar
Må si at Asus har skjønt det med design.. Det finnes så mye stygt der ute.. Mon tro om de har lært av Apple?

Om jeg ikke tar helt feil produseres vel f.eks. macbook på en asus fabrikk (?)

Meget interessante det tastaturet ja! Håper for all del jeg kan legge inn en fornuftig GNU/Linux, da kommer det i hus her etterhvert!

Det tastaturet der var design messig skummelt likt MAC sine tastaturer!

http://static.fiercemarkets.com/public/new...ac_Keyboard.jpg

Bilde av iMac tastatur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...