RBW Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Asus smir mens jernet er varmt – her er Eee Stick og Eee NAS. Les mer Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 NAS boksen så interessant ut, kan til og med stå i stua med sånn utseende. Telcontar Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 pris er alfa og omega når det gjelder NAS for hjemmebruk... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Et sånt keyboard SKAL jeg ha dersom jeg kan putte det jeg vil av OS på den. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det tastaturet så fantastisk rått ut! Gleder meg til å se hvordan OS-et fungerer. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 pris er alfa og omega når det gjelder NAS for hjemmebruk... Det tenker jeg også. Og da krasjer det godt med: Blant de mer spennende detaljene finner vi en innebygget UPS samt en 3,5-tommers berøringssensitiv skjerm for diverse styring. Enheten har også DVD-brenner. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ønsker meg en en Eee PC som kjører 1080p mkv filer. Med docking stasjon som har HDMI og optisk utgang, slik at denne kan kobles til TVen når du er hjemme og brukes som mediacenter/streamer fra Server som også kan brukes til surfing. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det var en NAS med høy WAF ja. Morsomt tastatur også. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 NAS-boksen kunne vært interessant om den hadde støttet minst fire interne harddisker, samt hadde innebygget RAID-kontroller. Sistnevnte er dessverre en nødvendighet om en skal kjøre Windows Home Server på den. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Her er noen flere bilder av tastaturet http://gizmodo.com/5124985/eee-keyboard-an...home-theater-pc Så jo unektelig kult ut, men vet ikke om jeg trenger ett tastatur som er komplett pc. Men kanskje dette gjør det mer fleksibelt for å bruke mot flere enheter. Lurer på pris jeg Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Går det ikke på batterier? Da er det jo ikke noe moro i det hele tatt, ikke for meg ihvertfall. De har sikkert stappa inn en hel Atom eller et annet effektsluk inni der da. Kanskje jeg må lage noe selv istedet... Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 NAS boksen så interessant ut, kan til og med stå i stua med sånn utseende. Telcontar ...men den foten da ?? Spesifikasjonene virker veldig interessante (stille/lydløs), fant en link - og så en god kommentar; http://www.engadget.com/2009/01/09/video-a...ained-on-video/ Casper42: "This has BitTorrent written ALLLLLL over it." Lenke til kommentar
trondage Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Må si at Asus har skjønt det med design.. Det finnes så mye stygt der ute.. Mon tro om de har lært av Apple? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det neste blir vel EEE-klær osv ... NAS-burken er meget interessant. Kløskjermen ser jeg ikke noe spesielt behov for. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Til den keyboard-tingen: "Processor? RAM? Yeah, we have no clue. But look at all those ports!" Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 want keyboard pc selv om jeg ikke har noen grunn i helvete til å eie ett Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) NAS boksen så interessant ut, kan til og med stå i stua med sånn utseende. Telcontar ...men den foten da ?? Spesifikasjonene virker veldig interessante (stille/lydløs), fant en link - og så en god kommentar; http://www.engadget.com/2009/01/09/video-a...ained-on-video/ Casper42: "This has BitTorrent written ALLLLLL over it." hmm, 4 ethernet-porter og 4 usb porter... og vertikal slot-load. her lukter det mac mini konkurrent eller, drit i den sammenligninga, saken er så mye mer! er jo en wlan router inni der! og raid mulighet... håper virkelig prisen blir solid konkurransedyktig. asus er i farten ser det ut som Endret 3. mars 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Foten på NAS boksen var jo max stygg da... *håper den kan fjernes* Om NAS boksen kommer på en pris på under 6k, så kan deet godt være at man kanskje kjøper en slik For tiden brukes jo EEEbox til filserver her ^^, fungerer fett, men alt går jo via Ex.HDD da.. Glemte å si at EEE stick har vært på markedet i godt over ett halvt år nå Så det er en litt utdatert nyhet ^^, Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 http://i.gizmodo.com/5127161/asus-d200-is-...ttop-router-box Ifølge de, er anslått pris på 600 dollar. Noe som vil bety en pris på 5500-6000 kr i Norge Dette lover godt ^^, Lenke til kommentar
Smif Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Må si at Asus har skjønt det med design.. Det finnes så mye stygt der ute.. Mon tro om de har lært av Apple? Om jeg ikke tar helt feil produseres vel f.eks. macbook på en asus fabrikk (?) Meget interessante det tastaturet ja! Håper for all del jeg kan legge inn en fornuftig GNU/Linux, da kommer det i hus her etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå