Gå til innhold

Killzone 2 skyter ned Halo Wars (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huh? hadde ikke Killzone 2 over 1mil preorders bare i Europa? :p

Leste en sak om det forskjellige plasser.

Når man snakker om preorders før lanseringen til et spill er det alltid snakk om hvor mange spill butikkene har kjøpt inn, aldri hvor mange forbrukere som har lagt inn en forhåndsbestilling.

Nå, sier du det. Kan jeg vanskelig tenke meg.

Salgstall som opplyses både i platebransjen og spillbransjen er solgte eksemplarer til butikk, ikke til kunde, så det bør du bare begynne å tenke på :)

Lenke til kommentar
According to Gamestop officials, over four million preorders have been made for Halo 3 on Xbox 360. Xbox Evolved has verified this information at five different Greater Cincinnati Gamestop locations, including Gamestop stores, EB Games stores, and Funcoland stores, all under the same umbrella.

virker på meg som om de snakker om preorders gjort av kunder.

http://xboxevolved.e-mpire.com/article/Halo_3/3837.html

Yesterday, we talked about how Halo 2 is tearing up the record-books over at Bungie. Today, it’s time for Halo 3 to have a turn in the limelight. Gamestop is reporting that between Funcoland, EB Games, and Gamestop, over four million people have pre-ordered Halo 3 for the Xbox 360. This doesn’t even include any other private game stores that are taking pre-orders, so I’d assume that number is closer to 5 million pre-orders total.

http://www.crunchgear.com/2007/05/11/halo-...r-million-mark/

tviler på at det er snakk om hva butikkene har bestilt altså ;)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Står vel ikke annet enn at det ryktes at det var så så mange preorders i disse kjedene.

Jo flere som viser interesse i butikkene, jo flere kopier blir bestillt av de forskjellige kjedene.

Det følger jo til en viss grad hverandre, men offesielle tall fra firma går som regel alltid på kopier kvitt fra lager, ikke hvor mange som faktisk er i kundens hender.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Nei, egentlig ikke.

Men jeg ser jo at artikkelforfatter har skrevet en overskrift som lett kan tolkes feil. Mange som leser overskrift og går rett til kommentarene..som meg i blant ^^

Om du noengang har jobbet som skribent/journalist hadde du nok visst at det er ytterst få ganger skribentene selv velger overskrift/ingress - det gjøres vel typisk av et redaksjonsmedlem som har ansvar for selve publiseringen. Nå vet jeg ikke hva som er tilfellet hos TEK, men jeg går utifra de er intet unntak. Det sagt, enig at den denne overskriften kanskje var litt fiktiv, men den forteller jo forsåvidt om hva som har skjedd - Killzone 2 "skyter ned" Halo Wars fra førsteplassen.

Lenke til kommentar

Pent å se på men akk så frustrerende til tider... Campaign er ihvertfall ingen høydare for min del så langt jeg har kommet (Atac dritten på slutten av kapittel 5). Ingen direkte spennende våpen så langt og var den meninga at tanks kjøringa skulle være en liten vits på 3 minutter eller gjorde jeg noe galt? Skjønner jo hvorfor motstanderne må ha lys i maska. Er jo klin umulig å se dem av og til om det ikke var for den røde blinken dem har i trynet. Og hvorfor er jeg den eneste i laget som kan bruke førstehjelps zappern på lagkamerater som er skada? Dem ligger å stønner halve kampen igjennom uten at noen andre hjelper og når siste fienden er drept spretter dem opp av seg selv for å fortsette storyen like magisk som en elite-fotballspiller som har fått en omgang med den helbredende svampen. I samme leia, hvorfor skal jeg dø momentant mens de andre bare trenger ett lett støt? Næh, glad det ikke var dette som fikk meg til å kjøpe PS3 for over 2 år siden for da hadde jeg vært skikkelig skuffa.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...