UUnreal Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan kan jeg få tvunget igjennom å få fjernet skriverdriver??? Jeg får hele tiden feilmelding om at den er i bruk, selv om at den ikke er det. Kan driveren stoppes en plass?? Se bilde.... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Prøvd sikker modus? Skal teste i morgen og se om det går. Rekker det ikke i dag. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Prøvd sikker modus? Skal teste i morgen og se om det går. Rekker det ikke i dag. Det virket ikke. Jeg må få fjernet de driverne. Noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Prøv med et program som heter unlocker Det finner og stopper den prosessen som bruker det man vil slette Vet ikke om det funker, men det er verdt et forsøk EDIT: Link Endret 4. mars 2009 av Louigi Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Prøv med et program som heter unlocker Det finner og stopper den prosessen som bruker det man vil slette Vet ikke om det funker, men det er verdt et forsøk EDIT: Link Jepp, jeg testet det, men her går det ikke på en fil man kan trykke høyremusknapp på også forsvinner den. Det gikk på en skriverdriver. Så det virket ikke. Jeg må vel finne ut hvor skriverdriver ligger også unlocke. Neste steg... Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har du windows vista? Du skal kunne gå i kontrollpanel > skrivere og slette der... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Har du windows vista?Du skal kunne gå i kontrollpanel > skrivere og slette der... Vanlig windows xp pro desverre. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du skal ha et valg i kontrollpanel som heter skrivere og telefakser. Der ser du installerte skrivere. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Du skal ha et valg i kontrollpanel som heter skrivere og telefakser. Der ser du installerte skrivere. Det var det første jeg gjorde. Samt har forsøkt å fjerne dem via serveregenskaper. Hadde du brukt XP hadde du ikke stillt ett så dumt spørsmål. Det framgår også av bildene på første post. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sorry, så ikke så godt på bildet ser jo at man ser alt jeg har spurt om på det bildet xD Fant dette: To delete the driver: 1. From the Printers and Faxes or Printers folder, click File and then Server Properties. 2. Click the Drivers tab. 3. Select the driver to be uninstalled, and then click Remove. 4. OPTIONAL: Delete the entire UPD registry entry at HKEY_CURRENT_USER\Software\Hewlett\Packard\HP Print Settings to clean out the cached UPD registry settings. 5. OPTIONAL: remove driver files from \3 directory. Example ..\windows\system32\spool\drivers\w32x86\3 Vet ikke om det funker, men prøv Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Sorry, så ikke så godt på bildet ser jo at man ser alt jeg har spurt om på det bildet xD Fant dette: To delete the driver: 1. From the Printers and Faxes or Printers folder, click File and then Server Properties. 2. Click the Drivers tab. 3. Select the driver to be uninstalled, and then click Remove. 4. OPTIONAL: Delete the entire UPD registry entry at HKEY_CURRENT_USER\Software\Hewlett\Packard\HP Print Settings to clean out the cached UPD registry settings. 5. OPTIONAL: remove driver files from \3 directory. Example ..\windows\system32\spool\drivers\w32x86\3 Vet ikke om det funker, men prøv Når jeg slettet filene i katalogen og la inn nye så gikk det greit. etter mye om og men.... thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå