Gå til innhold

Får ikke fjernet skriverdrivere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv med et program som heter unlocker :) Det finner og stopper den prosessen som bruker det man vil slette :)

Vet ikke om det funker, men det er verdt et forsøk ;)

EDIT: Link

Jepp, jeg testet det, men her går det ikke på en fil man kan trykke høyremusknapp på også forsvinner den.

Det gikk på en skriverdriver. Så det virket ikke. Jeg må vel finne ut hvor skriverdriver ligger også unlocke.

Neste steg...

Lenke til kommentar
Du skal ha et valg i kontrollpanel som heter skrivere og telefakser. Der ser du installerte skrivere.

Det var det første jeg gjorde. Samt har forsøkt å fjerne dem via serveregenskaper.

Hadde du brukt XP hadde du ikke stillt ett så dumt spørsmål. Det framgår også av bildene på første post.

Lenke til kommentar

Sorry, så ikke så godt på bildet :p ser jo at man ser alt jeg har spurt om på det bildet xD

Fant dette:

To delete the driver:

1. From the Printers and Faxes or Printers folder, click File and then Server Properties.

2. Click the Drivers tab.

3. Select the driver to be uninstalled, and then click Remove.

4. OPTIONAL: Delete the entire UPD registry entry at HKEY_CURRENT_USER\Software\Hewlett\Packard\HP Print Settings to clean out the cached UPD registry settings.

5. OPTIONAL: remove driver files from \3 directory. Example ..\windows\system32\spool\drivers\w32x86\3

Vet ikke om det funker, men prøv :)

Lenke til kommentar
Sorry, så ikke så godt på bildet :p ser jo at man ser alt jeg har spurt om på det bildet xD

Fant dette:

To delete the driver:

1. From the Printers and Faxes or Printers folder, click File and then Server Properties.

2. Click the Drivers tab.

3. Select the driver to be uninstalled, and then click Remove.

4. OPTIONAL: Delete the entire UPD registry entry at HKEY_CURRENT_USER\Software\Hewlett\Packard\HP Print Settings to clean out the cached UPD registry settings.

5. OPTIONAL: remove driver files from \3 directory. Example ..\windows\system32\spool\drivers\w32x86\3

Vet ikke om det funker, men prøv :)

Når jeg slettet filene i katalogen og la inn nye så gikk det greit. :)

etter mye om og men....

thanks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...