Compac Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Noen som kan være snill å hjelpe meg med hvordan jeg skal kvitte meg med denne menyen? En ting til; Start siden er også forandret og vil ikke bytte tilbake... HJELP! Skulle gjerne vist et bilde av menyen men vet ikke hvordan man legger ved et bilde..? Men den er ca like stor som navigasjons menyen i explorer vinduene å den kalles"hthfeaqglqu" Takk for all hjelp Compac Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ta en titt unde add/remove programs og se om du ser noe skumt der som ble installert rett før menyen dukket opp. Du bør og kjøre adaware eller search&destroy (husker ikke linkene, men søk litt rundt på forumet så ordner det seg nok) Lenke til kommentar
Compac Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Kjørte SpyBot å det fikset "biffen".!! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 tips til siden: beskriv problemet litt mer detaljert. Da er det enklere å hjelpe. Det var rimelig å anta at det var en og annen Spyware sak her, men det kunne og være at du hadde lagt til en verktøylinje som du ikke hviste hvordan du fjernet. Og da fikk mye total ubrukelig hjelp. Derfor er det folk terper på beskrivelser her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå