Pop Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Leter etter et lydklipp, av noe jeg mener var en svenske som skulle benytte en automatisk bestillingstelefon for togbilletter (tror i hvert fall det var tog eller t-bane han skulle ha). Denne bestillingstelefonen består av en talestyrt maskin som man da snakker med, men som ikke skjønner spesielt godt alt det denne svensken sier. Ender med at brukeren blir mer og mer irritert og skal etter hvert bare teste systemet. Godt mulig det hele var fikset på forhånd. Noen som vet hvor jeg kan finne opptaket? Søker på flere ulike steder, men får stort sett opp alt av bestilling av ulike saker på nett istedet. En mp3 eller lignende hadde vært fint. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 http://humor911.com/art.aspx?artID=1142 Takk for deler av hjelpen, Lord. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg leta som juuling (i 1 min). Men og søke hjalp ikke. Svensk, telefon osv... Gikk tom for alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå