Timbi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg tok et touch-kurs en gang, og der hadde vi en skjerm/plate som man festet over tastaturet. På den måten kunne man ikke se på fingrene sine/tastaturet, men ble tvunget til å flytte blikke opp på skjermen. Er det noen som vet hva en sånn skjerm kalles? Jeg finner det ikke noe sted... Tusen takk! Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 pappeske? har du ikke nok viljestyrke til å ikke se på tastaturet da ? mye rart folk bruker penger på. kan godt klippe til en slik plate til deg i papp. bare å gi beskjed så sender jeg i postoppkrav Lenke til kommentar
Timbi Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 pappeske? har du ikke nok viljestyrke til å ikke se på tastaturet da ? mye rart folk bruker penger på. kan godt klippe til en slik plate til deg i papp. bare å gi beskjed så sender jeg i postoppkrav Jeg kan touch, jeg, men jobber blant annet med å arrangere kurs. Syns vel ikke det ser så veldig profft ut hvis jeg bare har klippet til en papp-plate til kursdeltakerne liksom... Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det blir vel samme prinsippet for deltakere på kurset ditt, lås blikket på skjermen. Virker som unødvendige penger å bruke på utstyr. Lenke til kommentar
Timbi Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Nå skrev jeg vel ikke her for å spørre om dere syns det var vits i å bruke penger på en sånn sak, men fordi jeg lurer på hva det kalles. Men det er det kanskje ingen som vet... Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg tok et touch-kurs en gang, og der hadde vi en skjerm/plate som man festet over tastaturet. På den måten kunne man ikke se på fingrene sine/tastaturet, men ble tvunget til å flytte blikke opp på skjermen. Er det noen som vet hva en sånn skjerm kalles? Jeg finner det ikke noe sted... Tusen takk! http://www.ed-solutionsdirect.com/speedskin/speedskin1.htm Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tråden er flyttet til "Mus, tastatur o.l." Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå