Ekko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har et slikt kort, men usikker på hva det egentlig innebærer. Hvis jeg vinner 40kr på en lottokupong, er det da slik at pengene går inn på en konto av noe slag hvis jeg ikke henter premien hos kommisjonær? Eller må jeg fremdeles til kommisjonær og kjøre lappen igjennom automaten? Og blir det bankkontoen jeg oppgir eller er det en eegn konto knyttet til kortet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "Hva er spillekort?" Dette er din egen Norsk Tipping konto. Hit kommer alle premier under 10.000 kroner, du kan også velge å overføre penger til denne kontoen som du kan spille for. Du kan maksimalt ha 10.000 kroner på denne kontoen. Hvis kontoen din er fylt opp og du i tillegg har vunnet premier, går disse direkte til din bankkonto.Spillerkontoen disponerer du med spillerkort på norsk-tipping.no og hos kommisjonær. Kilde: https://www.norsk-tipping.no/page?id=90# Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Veldig greit å få seg en Smart-Kort leser fra norsk tipping. Da har du muligheten til å følge med hjemmenfra på egen pc. Selvfølgelig kan du også sitte i din egen stue og tippe.... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 "Hva er spillekort?"Dette er din egen Norsk Tipping konto. Hit kommer alle premier under 10.000 kroner, du kan også velge å overføre penger til denne kontoen som du kan spille for. Du kan maksimalt ha 10.000 kroner på denne kontoen. Hvis kontoen din er fylt opp og du i tillegg har vunnet premier, går disse direkte til din bankkonto.Spillerkontoen disponerer du med spillerkort på norsk-tipping.no og hos kommisjonær. Kilde: https://www.norsk-tipping.no/page?id=90# Men hvis jeg går til kommisjonæren med en vinnerlapp og tar denne ut, så vil det i praksis være et uttak fra denne kontoen? Kunne jeg på samme måte møte opp med spillerkortet og be om å få ut pengene som ligger på det? Hvis jeg kan det så er det altså ikke noe vits i å ta vare på lapper på premier under 10 000kr da disse alltid vil bli godskrevet på kortet/kontoen? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du trenger ikke spillerkvitteringen hvis du har kort. Det gjelder kun for dem som spiller uregistrert (men dette blir det slutt på – tror jeg). Og ja, du kan få ut gevinsten på spillekortet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Så da kan jeg altså enste gang jeg spiller betale med evt gevinster jeg har på kortet. Da må jo i tilfelle de i kassen kunne gi meg en saldo eller noe fregner jeg med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Med kortlesar kan du gjere alt over nett. Sjekke saldo, tippe, legge inn nye spel, sjekke gevinstar, overføre cash til kontoen osv. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 hmmm...og den er gratis. får bestille meg en slik. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fantastisk konsept da. "Nå kan du slipp å gå ut for å bruk penger på pengeuautomatene, for nå har vi lansert et nytt produkt som heter "bli-blakk-hjemme!" Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Fantastisk konsept da."Nå kan du slipp å gå ut for å bruk penger på pengeuautomatene, for nå har vi lansert et nytt produkt som heter "bli-blakk-hjemme!" Det er jo ikke noe nytt produkt. Har hatt det i ca. 8-9 år (smart-kortleser fra NT). Edit: Tror du må betale rundt en 100 lapp for kortleseren Buypass. Endret 3. mars 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hmmm...og den er gratis. får bestille meg en slik. Kor? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 https://www.norsk-tipping.no/page?id=459 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Edit: Tror du må betale rundt en 100 lapp for kortleseren Buypass. 60kr. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Edit: Tror du må betale rundt en 100 lapp for kortleseren Buypass. 60kr. Sikker korrekt det. Eller bør jeg be om dokumentasjon? he.he Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sikker korrekt det. Eller bør jeg be om dokumentasjon? he.he Vel... Jeg kan copy/paste fra eposten jeg fikk: LARS ****, takk for din bestilling av et Norsk Tipping Spillerkort Ordrenummer: **** Ordredato: 13.02.2009 Produkt: Norsk Tipping Spillerkort med USB kortleser Ordrestatus: Bestilt Beløp: NOK 60,00 Herav mva: Avgiftsfritt Beløpet blir trukket fra din Spillerkonto når penger er innbetalt. Hvordan du betaler, se under "Annen informasjon" nedenfor. Etter betaling vil du om få dager motta melding om at pakken kan hentes på postkontoret. Pakken inneholder Spillerkort og det du trenger for å spille på nettet. Utlevering krever personlig fremmøte og gyldig legitimasjon. For å spille trenger du en PIN-kode. Denne vil av sikkerhetshensyn sendes i separat forsendelse. Du kan sette penger inn på Spillerkontoen din ved å overføre ønsket beløp til: Buypass AS - Kontonummer: 7***** KID: ****** Buypass AS (Org.nr NO 983 163 327 MVA), Postboks 4364 Nydalen, 0402 Oslo Buypass leverer sikkerhets- og betalingstjenester i elektroniske kanaler. Spillerkontoen er en e-pengekonto hos Buypass. Den kan brukes hos alle brukersteder i Buypass' nettverk. Spillerkontoen opprettes og drives av Buypass. Husk å oppgi KID, da den identifiserer Spillerkontoen din. Ved spørsmål kontakt Kundeservice på e-post: [email protected] eller telefon: 07770. Husk å oppgi ordrenummer. ID- OG KORTVETT Et personlig smartkort gjør deg i stand til å benytte offentlige og private tjenester som tilbys på Internett og i andre kanaler. Elektronisk ID lagret på smartkort er den sikreste løsningen for elektronisk identifikasjon, bindende elektronisk signering av avtaler/dokumenter og evt betaling. Se www.buypass.no for bruksområder og policy for elektronisk ID. VIKTIG * Les avtalevilkårene du fikk sammen med kortet. * Kortet og PIN-koden er personlig og må håndteres på en sikker måte slik at de ikke kommer uvedkommende i hende. * Oppgi aldri PIN-koden til noen, selv ikke bank, politi etc. * PIN-koden bør læres utenat og må aldri oppbevares sammen med kortet. * Har du mistet kortet ditt, eller har mistanke om at noen har fått tilgang til kort eller PIN-kode, meld umiddelbart ifra til Kundeservice for å få sperret kortet ditt. Denne e-posten er automatisk generert og kan ikke besvares. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sånn til opplysning; Spillekortet koster 60NOK. Kortleseren er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå