Teds Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei, Føler jeg er langt ut på viddene med tanke på hvor dette innlegget er postet, men klarte dessverre ikke finne noen bedre kategori og håper virkelig noen av dere vet hva jeg mener! Sitter med et prosjekt gående på skolen, og i den sammenheng kom jeg plutselig til å tenke på et scenario som er knyttet til en liten tegneseriestripe jeg så for meget lenge siden. Scenarioet består av to dyr, tror det var rådyr, som er knyttet sammen til hverandre med et tau. På begge sider ligger det mat, tror det var høy, hvor begge dyrene går til hver sin side for å komme til sin del. Tauet er for kort og begge står med et spørsmålstegn over hodet og lurer på hvordan de skal nå maten. Det de da gjør er å sammen gå bort til den ene haugen for å fortære den, for deretter å gå sammen over til den andre haugen og fortære den. Jeg vet at en slik tegneseriestripe finnes, men etter mange søk, har jeg dessverre ikke funnet noen verdens ting. Håper virkelig noen vet hva jeg mener, for jeg er garantert sikker på at andre enn meg har sett denne! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå