abene Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gigant innen sosiale nettsider vurderer å kjøpe opp en konkurrent. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Aldri skjønt det store med Twitter egentlig så at den forsvinner er kanskje likså greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nåja, den blir vel ikke lagt ned, bare enten satt under Facebooks navn og domene, eller implementert i Facebook. Dessverre. Men kommer sikkert en "erstatter" til Twitter en eller annen gang Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg syns det er rart at google ikke har kjøpt noen av disse to nettsidene. For meg virker det som om google kjøper alt som på en eller annen måte er større eller like store dom dem. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Aldri skjønt det store med Twitter egentlig så at den forsvinner er kanskje likså greit Tror du mikroblogging er en "fad"? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ah, to meningsløse sider blir til en. Kan ikke si det bryr meg noe særlig. Endret 3. mars 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 En hæforno? "Fad"? Sånn avtagende trend? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, en motesak som kommer til å dø ut liksom. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 HVorfor vil de ikke ha det i cash? Om man har cash så kan man jo kjøpe de aksjene man vil. Er Facebook børsnotert ? Lenke til kommentar
zypres Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 twitter er noe de hadde i gamledager. alle bytter over til identi.ca eller hva det nå heter, fordi det er open source og fordi de "kule" har byttet.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 twitter er noe de hadde i gamledager. alle bytter over til identi.ca eller hva det nå heter, fordi det er open source og fordi de "kule" har byttet.. Vet ikke om du er ironisk eller ei, men dette er helt feil. De eneste som bruker Identi.ca er FOSS-folk og den slags, og alle som er på identi.ca er på Twitter. Men ikke vice versa. Identi.ca-folkene gjør riktignok veldig mye utav seg: http://twitter.com/timoreilly/status/1045768473 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det forstår jeg godt, da nettverkseffekter er alfa omega for slike sosiale applikasjoner, og da gjelder det å få fiska inn brukere så tidlig og så fort som mulig. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 HVorfor vil de ikke ha det i cash? Om man har cash så kan man jo kjøpe de aksjene man vil. Er Facebook børsnotert ? Naturligvis er ikke Facebook børsnotert. Hadde det vært det ville det ikke vært noen diskusjon om hva verdien på aksjene er. Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 @tordenflesk Sosiale medier er ikke "meningsløst". Hvis du tror det så ligger du ganske langt bak oss andre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Twitter er jo ikke noe bedre enn det å endre statusen sin på facebook, msn e.l. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Twitter er jo ikke noe bedre enn det å endre statusen sin på facebook, msn e.l. Bedre, tja. Jeg ser ikke hvordan Twitter kan sammenlignes med MSN-status i det hele tatt. Kan på mange måter sammenlignes med Facebook-status, men i praksis er det veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vel, det er jo tilgjengelig for alle og slik, men for det meste like uinteressant. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vel, det er jo tilgjengelig for alle og slik, men for det meste like uinteressant. Javel, dette var jo rimelig substansløst. Har du prøvd Twitter? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 @tordenflesk Sosiale medier er ikke "meningsløst". Hvis du tror det så ligger du ganske langt bak oss andre. Koser meg med mine hulemalerier jeg. Facebook, Myspace osv. er greit for fjortisser så vi normale folk slipper å prate med de, men Twitter er helt hinsides min forståelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå