Perre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei! Jeg har nettopp mistet min iPhone i skogen og er derfor tilbake i mobilgamet. Etter å ha levd med iPhone en stund er det 100 % klart for meg at min neste telefon absolutt ikke skal være et "låst" produkt som tvinger meg til å bruke windows/itunes/apple etc. Når man kjøper noe bør det være opp til meg selv å bruke produktet slik jeg vil. Uansett, jeg har bestemt meg for at en telefon med Android blir mitt neste kjøp. Jeg vil også ha qwerty-tastatur. Drømmetelefonen hadde vært noe ala N97, men med Android (G1 er for stygg). Er det noen som vet når en slik telefon forventes å komme? Må jeg vente lengre enn et års tid? Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kommer ganske sikkert noen i løpet av året. bla har samsung sakt at de skulle komme med 3 stk. tror jeg det var. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Det hadde vært veldig interessant. Etter å ha prøvd å bruke iPhone samtidig som jeg har linux på datamaskinen har jeg forstått at apple-produkter er ikke noe for meg. Android ser utrolig spennende ut. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) ser selv på android dreamg2 hva tror dere om den? EDIT: er jo ikke qwerty Endret 10. mars 2009 av lekse2 Lenke til kommentar
Perre Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 ser selv på android dreamg2 hva tror dere om den? EDIT: er jo ikke qwerty Jeg har sett litt på den jeg også, men som du sier, ikke qwerty. Hadde den hatt det så hadde jeg kjøpt den så kjapt som mulig! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 vurderer og kjøpe den selv men har ikke wifi Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 sjekk htc magic.. kommer med cupcake-oppgraderingen av android med onscreen qwerty-tastatur. Lenke til kommentar
grenness Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 sjekk htc magic.. kommer med cupcake-oppgraderingen av android med onscreen qwerty-tastatur. Se også down under, hva den godeste Kogan har tenkt til å få til etter at han mageplasket med sin første Android-telefon - sånn hvis vi allerede går bort i fra kravene om fysisk qwerty-tastatur og stor skjerm. http://www.kogan.com.au/blog/2009/jan/16/k...ora-be-delayed/ Første generasjon, som altså hadde en inkompatibel skjermoppløsning, så jo litt lovende ut for de som ønsker seg en fasong á la Blackberry eller Palm Treo. Du får altså fysisk tastatur under skjermen, men skjermen er ikke spesielt stor i forhold til G1 og iPhone. Mvh Christopher -- sliter du med MMS på Android? sjekk ut: http://grenness.blog.linpro.no/2009/03/16/...ere-pa-android/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå