Gå til innhold

Når kommer Android-telefon med stor skjerm og qwerty?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp mistet min iPhone i skogen og er derfor tilbake i mobilgamet. :)

Etter å ha levd med iPhone en stund er det 100 % klart for meg at min neste telefon absolutt ikke skal være et "låst" produkt som tvinger meg til å bruke windows/itunes/apple etc. Når man kjøper noe bør det være opp til meg selv å bruke produktet slik jeg vil.

Uansett, jeg har bestemt meg for at en telefon med Android blir mitt neste kjøp. Jeg vil også ha qwerty-tastatur. Drømmetelefonen hadde vært noe ala N97, men med Android (G1 er for stygg). Er det noen som vet når en slik telefon forventes å komme? Må jeg vente lengre enn et års tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært veldig interessant. Etter å ha prøvd å bruke iPhone samtidig som jeg har linux på datamaskinen har jeg forstått at apple-produkter er ikke noe for meg.

Android ser utrolig spennende ut. :)

Lenke til kommentar
ser selv på android dreamg2 hva tror dere om den?

EDIT: er jo ikke qwerty :hmm:

Jeg har sett litt på den jeg også, men som du sier, ikke qwerty. :)

Hadde den hatt det så hadde jeg kjøpt den så kjapt som mulig!

Lenke til kommentar
sjekk htc magic.. kommer med cupcake-oppgraderingen av android med onscreen qwerty-tastatur.

Se også down under, hva den godeste Kogan har tenkt til å få til etter at han mageplasket med sin første Android-telefon - sånn hvis vi allerede går bort i fra kravene om fysisk qwerty-tastatur og stor skjerm.

http://www.kogan.com.au/blog/2009/jan/16/k...ora-be-delayed/

Første generasjon, som altså hadde en inkompatibel skjermoppløsning, så jo litt lovende ut for de som ønsker seg en fasong á la Blackberry eller Palm Treo. Du får altså fysisk tastatur under skjermen, men skjermen er ikke spesielt stor i forhold til G1 og iPhone.

Mvh

Christopher

--

sliter du med MMS på Android? sjekk ut:

http://grenness.blog.linpro.no/2009/03/16/...ere-pa-android/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...