Hes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hei! Har i dag Flash Voyager GT 16GB, denne tok kvelden i dag, nå er den helt på tryne, den bytter mellom å være 4 og 8 gb i kapasitet, selvom det er en 16gb og den vil ikke formatere, av og til funker den og av og til ikke (prøvd mange forskjellige OS på forskjellige pcer)... Derfor er konklusjonen min at jeg skal handle ny... Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan handle? Minst 8GB og den skal være RASK (og helst tåle vanlig bruk) pris er forsåvidt ubetydelig (men ikke alt for dyr selvsagt). Endret 3. mars 2009 av Hes Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ville kjøpt en lik en igjen Lenke til kommentar
Hes Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, men ble litt skuffa, har bare hatt den i 5mnd, og jeg mista alt jeg hadde på den... hva med ocz atv turbo saken ? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tror du får igjen ny hvis du sender inn den du har der du kjøpte den da... Men hvis du vil ha en ny type så kan OCZ sin være et godt valg ja Lenke til kommentar
Hes Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 hehe hakke tid til å vente på å få i retur tar jo sikkert en stund pga sjekking av den osv osv... men ingen andre som er raskere og bedre? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det tok ca en uke fra jeg sendte inn mitt defekte skjermokrt til komplett til jeg fikk et nytt ett i posten Men hvis du vil ha ny, så er jo den OCZ bra... Men trenger du sånn støtdempende? eller holder det med vanlig plastikk rundt? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kjøp en lik en. Min flash voyager har oppført seg eksemplarisk. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Går vel kanskje med plastikk? har den på nøkkelknippet hele tiden og det blir jo slengt fra seg men tåler kanskje det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå