Prosperincome Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Heisan. Jeg har et lydopptak som jeg gjerne vil ha oversatt fra tyrkisk til norsk Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Er det sånn at du kan skrive opp det som blir sagt? I så fall kan du jo prøve translate.google.com Endret 3. mars 2009 av Louigi Lenke til kommentar
Prosperincome Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er det sånn at du kan skrive opp det som blir sagt?I så fall kan du jo prøve translate.google.com Nei jeg kan ikke tyrkisk så jeg klarer IKKE å skrive opp hva som blir sagt heh. sorry. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Da tror jeg eneste løsningen blir å skaffe en tolk... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kan du ikke bare legge ut lydopptaket her da? Er du heldig er det noen som vil hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Har bodd i Tyrkia i ett år og forstår litt, 10 ord av 50 kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå