Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ok men hvordan gjør du det har en pc til med linux og finner det ikke ut=P For det første, så må du ha både windows og linux på dataen, og så går du inn i home og går inn i windows partisjonen, og da finner du alt du trenger der Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 takk du er snill=D takker til han andre som også hjalp meg på veien men du har ikke noe erfaring med programering for har et emne om det la det akkurat ut ligger på ubvesvarte tråder det står BENQ sjerm tror det er osv. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg prøvde å lese gjennom tråden flere ganger, men jeg skjønner fortsatt ikke hva det er du vil, og hva du trenger linux til. Kan du forklare dette litt tydeligere? Hva har PS3 med saken å gjøre? Er det noe spesiell software du trenger som kun finnes til linux? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Slik som jeg skjønte det, så skal han installere linux på dataen sin fordi det er bare linux som kan gjøre så han ser filer eller noe på ps3... å så lurer han på hvor stor plass han trenger for linux, men da sa jeg at han ikke trenger stor plass der siden han kan se alle filene han har i windows i linux.. hvis du skjønner xD Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 fordi det er bare linux som kan gjøre så han ser filer eller noe på ps3 Det er dette jeg ikke skjønner, og gjerne vil ha forklart nærmere. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 fordi det er bare linux som kan gjøre så han ser filer eller noe på ps3 Det er dette jeg ikke skjønner, og gjerne vil ha forklart nærmere. Skjønner det ikke jeg heller, men tenkte at han har utviklet et program til linux som han vil bruke xD Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvis han ikke vet hvordan han skal installere linux engang, har han ikke utviklet noe program til linux. Jeg mistenker at trådstarter tror han trenger linux til noe man egentlig ikke trenger linux til i det hele tatt, og derfor bør spare seg fra å gjøre noe han ikke trenger å gjøre. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det kan godt hende Men jeg svarte på det han spurte om, og han ble fornøyd Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For guds skyld olahe, kan du være så snill å bruke tegn, punktum, komma, ett eller annet slik at det blir mulig å skjønne hva du skal fram til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå