olahe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 hei jeg lurer på et veldig enkelt spørsmål lurer på hva jeg skal lagre linux i hvor mange GB altså har en HP pavillion dv6000 skal kjøre windows vista paralelt Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 hei jeg lurer på et veldig enkelt spørsmål lurer på hva jeg skal lagre linux i hvor mange GB altså har en HP pavillion dv6000skal kjøre windows vista paralelt Det kommer jo helt ann på hva du har tenkt å bruke linux til.... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 What Louigi said. I tillegg avhenger det jo litt av hvilken distro. Og sist men ikke minst, denne tråden er feilpostet. Den skulle vært i GNU/Linux-kategorien. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 jeg har tenkt og bruke linux litt sånn som jeg bruker winows med bilde redigering redigering av HD filmer se vannlige filmer msn tekstskriving Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 okei. Hvor stor harddisk har du å gå på? eller skal du kjøpe ny og det er derfor du lurer? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 okei. Hvor stor harddisk har du å gå på? eller skal du kjøpe ny og det er derfor du lurer? på pcen har jeg hatt noen sims på og ta funket pcen helt fint så tipper jeg har sånn halvparten av minne igjen har ikke utvidet minne Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 hvor mange GB har du på harddisken? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 når jeg går inn på datamaskin og så på system så står det bare 2gb men er dette riktig? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hva er det som skal ta 2 GB? Hvilken distro er det snakk om?. Men har du tenkt på om det er støtte for den programvaren du bruker i linux? Også ville jeg ha prøvd å få en moderator til å flytte tråden til GNU/Linux delen. Endret 3. mars 2009 av Runarbs Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 se her er ikke sikker på om det er rammen eller minne som har noe og si jeg... hehhe har ikke hatt så mye brydd meg om minne mitt http://alatest.no/produktdetaljer/baerbare...d3-34068572,30/ bare trykk på detaljer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Laptopen kan kjøre linux hvis det er det som er målet ditt. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 ja men når du skal gjøre det så må du skrive inn hvor mange GB liksom... da lurer jeg på hva jeg skal ta Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er maksimalt mulig ram du kan ha i dataen som er 2GB... Harddisk er på enten 80, 100 eller 120 GB Har du tenkt å partisjonere harddisken siden du spør hvor mye du trenger til Linux? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 min hardisk er på 120 gb det vet jeg men skal ikke parmensjonere men vis du har innstalert linux så vett du jo hva jeg mener før du begynner innstelasjonen så kommer det opp enn sånn spøøre ting der du skal lage brukernavn osv og der står det også innstallation size hva skal jeg ta der=? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 min hardisk er på 120 gb det vet jeg men skal ikke parmensjonere men vis du har innstalert linux så vett du jo hva jeg mener før du begynner innstelasjonen så kommer det opp enn sånn spøøre ting der du skal lage brukernavn osvog der står det også innstallation size hva skal jeg ta der=? Så du har tenkt å kjøre dual boot med windows og linux? Og installere linux på en partisjon du allerede har windows på? Har du tenkt å bruke linux til akkurat det samme som windows? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 min hardisk er på 120 gb det vet jeg men skal ikke parmensjonere men vis du har innstalert linux så vett du jo hva jeg mener før du begynner innstelasjonen så kommer det opp enn sånn spøøre ting der du skal lage brukernavn osvog der står det også innstallation size hva skal jeg ta der=? Så du har tenkt å kjøre dual boot med windows og linux? Og installere linux på en partisjon du allerede har windows på? Har du tenkt å bruke linux til akkurat det samme som windows? nei ps3 vet du=P men ellers vanlig... Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 min hardisk er på 120 gb det vet jeg men skal ikke parmensjonere men vis du har innstalert linux så vett du jo hva jeg mener før du begynner innstelasjonen så kommer det opp enn sånn spøøre ting der du skal lage brukernavn osvog der står det også innstallation size hva skal jeg ta der=? Så du har tenkt å kjøre dual boot med windows og linux? Og installere linux på en partisjon du allerede har windows på? Har du tenkt å bruke linux til akkurat det samme som windows? nei ps3 vet du=P men ellers vanlig... Skjønner egentlig ikke hva ps3 har med dette å gjøre..? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 min hardisk er på 120 gb det vet jeg men skal ikke parmensjonere men vis du har innstalert linux så vett du jo hva jeg mener før du begynner innstelasjonen så kommer det opp enn sånn spøøre ting der du skal lage brukernavn osvog der står det også innstallation size hva skal jeg ta der=? Så du har tenkt å kjøre dual boot med windows og linux? Og installere linux på en partisjon du allerede har windows på? Har du tenkt å bruke linux til akkurat det samme som windows? nei ps3 vet du=P men ellers vanlig... det går ann og kjøre pcen med ps3 sånn at du kan se det du sr på pcen uten noen kabel:D men da må du ha linux:P Skjønner egentlig ikke hva ps3 har med dette å gjøre..? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 åja men på linux så kan du se det du har på windows også, så du trenger vel ikke å lagre store ting på linux? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 ok men hvordan gjør du det har en pc til med linux og finner det ikke ut=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå