Gå til innhold

"Dropp syra" - Msn mann

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Dropp syra!

Er det bare jeg som ser hvor endeløst dumt dette blir? Jeg kan ikke tenke meg at de er klar over hva overskriften kan tolkes som en oppfordring til.

Tråden er forøvrig feilpostet. Og hvis de bruker det som ordspill, er det ingen vits i at tråden eksisterer.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok forfatteren vet om dobbeltbetydningen.."å droppe syre" er liksom slang for å ta syre.

Og alle vet at Grateful Dead var syreband numero uno.

"Kongen av soul, James Brown, ble en gang stoppet av politiet - høy som ei katte - etter at han hadde kjørt seks kilometer med en bil uten dekk. Brown begynte å danse for politimennene, mens han sang "Georgia On My Mind", og mente derfor at han burde slippe bot."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Tror nok forfatteren vet om dobbeltbetydningen.."å droppe syre" er liksom slang for å ta syre.

Og alle vet at Grateful Dead var syreband numero uno.

"Kongen av soul, James Brown, ble en gang stoppet av politiet - høy som ei katte - etter at han hadde kjørt seks kilometer med en bil uten dekk. Brown begynte å danse for politimennene, mens han sang "Georgia On My Mind", og mente derfor at han burde slippe bot."

Jeg undervurderte vel muligens forfatterens intelligens kl 5 på natten :p

Det var forøvrig ikke en så dårlig artikkel til å være msn, selvom en del av faktaene er svært diskutable.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...