Dev1toN Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hmm , hører mange som driver og overklokker skjermkorte sitt ! Jeg driver å lurer hvordan !!:oops: :wink: Er d et program eller noe. Eller kan jeg volte?! Hvordan kan korte yte max? --Takk på fårhånd-- Lenke til kommentar
AJ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Skal du overklokke skjermkortet ditt, laster du for eksempel ned powerstrip: www.entechtaiwan.com Så når du har innstalert powerstrip eller et annet program øker memory og core 4-5 mhz om gangen til du får artifacts, klok deretter ned litt. Det er en fordel med god kjøling vis du skal klokke mye. Håper du har forsått hvordan du klokker skjermkortet, hvis ikke er det bare å spør :smile: Lenke til kommentar
Dev1toN Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Takk ! : endlig noen som svarte Har nå 320/350@270/540 ! Er det bra eller skal jeg klokke mer ? Lenke til kommentar
AJ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du kan være førnøyd med det resultatet, så du trenger ikke klokke mer vis du ikke vil ha det siste ut av kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå