Gå til innhold

Kjøp av stasjonær pc rundt 5-7000 kr. Har vurdert Dell XPS 430.

Anbefalte innlegg

Jeg har en eldgammel pc som virkelig trenger en solid oppgradering, selv har jeg tenkt på å kjøpe en helt ny maskin og har sett litt på nett da og kom frem til denne. Det er den første maskinen man ser på siden som heter Dell XPS 430 Stasjonær.

http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs

Er denne noe å satse på eller har dere noen andre tips som er bedre i denne prisklassen? Jeg hadde ikke noen planer for å bygge pc denne gangen. Vil ha en bra maskin til rundt denne prisen og gjerne rimeligere, kom gjerne med noen tips og innspill på dette. Nå er jeg så langt ute av Hardware verden, så her trengs det virkelig en ekstra hånd til arbeidet.

Takk for hjelpen folkens. :)

Innlegget er redigert.

Endret av datating
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke opp den handlekurven din... Må nok linke direkte til PC.

Du sparer nok en del på å ta deg bryet med å sette sammen en PC hvis det er en stasjonær du skal ha deg... Hjelp til deler får du på forumet, og bygging kjenner du sikkert noen som har litt peiling som kan hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Fikk ikke opp den handlekurven din... Må nok linke direkte til PC.

Du sparer nok en del på å ta deg bryet med å sette sammen en PC hvis det er en stasjonær du skal ha deg... Hjelp til deler får du på forumet, og bygging kjenner du sikkert noen som har litt peiling som kan hjelpe deg...

Bygging er ikke noe problem men jeg er veldig usikker på åssen deler jeg evt skulle ha valgt, si jeg har et budsjett på ca 5-7000kr samt ønsker en maskin som er rask men ikke noe "gamer" maskin. Hva ville du evt anbefale av hardware til den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...