Gå til innhold

Firefox åpnes i feil skjerm

Anbefalte innlegg

Har to skjermer på min pc, og firefox nekter å bli åpnet i min primary skjerm. Dette er mildt sagt frustrerende. Den åpner seg automatisk i den venstre skjermen, uansett om den er primary eller ikke. Hvordan kan jeg fikse dette?

edit: har prøvd å flytte firefox vinduet til min primary skjerm, lukke den der, og så åpne firefox igjen. Men det hjelper ikke.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har to skjermer på min pc, og firefox nekter å bli åpnet i min primary skjerm. Dette er mildt sagt frustrerende. Den åpner seg automatisk i den venstre skjermen, uansett om den er primary eller ikke. Hvordan kan jeg fikse dette?

edit: har prøvd å flytte firefox vinduet til min primary skjerm, lukke den der, og så åpne firefox igjen. Men det hjelper ikke.

det kan ha noe med skriveborde å gjøre vis du har skriveborde på den ene skjermen mens firefox opner seg i den andre dette kan gjøres noe med trur jeg vis du har satt skrive bord som altid open eller noe. hadde dette probleme for noen år sida ga opp det er vell samma faen hvor den oppner seg bare du får brukt det

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heh. Morsomt dette. Hadde nøyaktig samme problem i går kveld. Forsøkte på det samme som trådstarter flere ganger, inkl. en del reboots. Til slutt så åpnet firefox seg på primærskjermen. Helt plutselig. Virker å være litt random. Det ordner seg nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...