Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hei. Av og til opplever jeg at musklene i halsen strammer seg helt og blir slik i en veldig kort periode på 4-8 sekunder. Det blir umulig å snakke mens dette skjer, og det skjer av og til uten forvarsel og av og til når jeg gjesper. Det som er skummelt er at jeg har fått en slik stramming 2 ganger bare i dag. (Har også hatt vondt i halsen i dag - ikke hes eller noe, men vondt å svelge). Noen som har opplevd lignende? Endret 24. oktober 2019 av Uderzo gjenopprettet innlegg Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sikker på at det ikke kan være krampe i halsen? Får selv det av og til når jeg gjesper. Strammer litt ved siden av midten på begge sider av halsen... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Dette høres ut som en form for muskelsammentrekninger/krampe. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Samme her, ikke tenkt noe over det. Får det stort sett når jeg gjesper. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Krampe, får det også ofte når eg gjesper. Det er gøy! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå