Tjorven #138 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen favoritter forran sessongen? MX2, MX1 Fedex påstår at han har slutta så da blir det vell kanskje Lunewski som blir norgesmester i 09? noen nye fremadstormende? MX2 Junior Jeg har et stort ønske og håp om at Niklas Løken endelig skal få sammenlagt seier! Lenke til kommentar
sitronkatta Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 jeg heier også på niklas the onion. ha n må bare stå på, så klarer han det helt sikkert. jeg krysser fingerne!! når er løpet egentlig? HEIA NIKLAS!! Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Aldri lagt merke til at det har finnes ett Motocrossforum her! så festlig. Var vell 9 år når jeg begynte tror jeg, kjørte til jeg var 16. Er lille nicky virkelig blitt såpass god altså? Åssen gjør Granlien det? Har Bjørnar slutta å kjøre btw? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Kenneth Haugen Granlien ? Kjørte i MX2 men kun to runder i NM. ende på en total 12 plass. Utrolig nok fant jeg ingen som het bjørnar i resultatlistene :O Niklas har gjort det bra de siste årene ja, han kjører nå for team yamaha teamyamaha.no/ egne hjemmeside har han også http://www.nikkenracing.com/ Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du har ikke vært i gamet så lenge høres det ut som Snakker om Bjørnar Lunna jeg, storhelt i "Gamledager" Ahea, fett.. Snakka med han på msn her om dagen faktisk, rart nok ikke om Cross men. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Er vell egentli ganske fersk ja Vært med i tre år nå. Er ikke så kjent med tidligere helter men har litt greie på dagens etter å ha kjørt tidtaking på en dunge med løp og NM Finalen 08 Kenneth Gunndersen truer med å kjøre NM i år. Det kan bli gøy! Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Bjørnar slutta:( leit men, han kjørte jo egentlig jævli bra. I MX2 blir vel vinnern Kenneth Gundersen I MX2 junior blir det nok Even heibye. MX 85 blir det lasse fæste Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Bjørnar slutta:( leit men, han kjørte jo egentlig jævli bra. I MX2 blir vel vinnern Kenneth Gundersen I MX2 junior blir det nok Even heibye. MX 85 blir det lasse fæste Ingen tvil i MX 85 nei! Men det kan jo faktisk se ut som at det blir spennede i MX 2 Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Man skalmaldri si aldri Kan vel bli spennende i MX2. Lurer på hva som skjer i MX85 jeg nå som Lasse har brukket kragebeinet :S Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Man skalmaldri si aldri Kan vel bli spennende i MX2.Lurer på hva som skjer i MX85 jeg nå som Lasse har brukket kragebeinet :S Da er det pluttselig ikke så sikkert hvem som vinner MX85 nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå