P0nduz Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Skal ha en ny trådløs router og en svitch, da min gamle har avgått med døden. Det som er viktig er at de er stabile ved høy belastning. Har sett meg ut en trådløs router, en dlink dir-655 men har lest en del om problemer med denne etter ny firmware så er usikker på om denne er det beste valget, eller finnes det noen bedre der ute? som switch har jeg sett meg ut en D-Link DES-1005D denne holder vel? skal stå for seg selv og koble sammen flere maskiner som ikke skal på nettet. Takker på forhånd for svar mvh Jan Christer Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Har ikke noe konkret forslag å komme med til deg, men når det gjelder trådløs g-router, har jeg kun kjøpt Linksys DD-WRT de siste 3 åra, og flashet disse om. Dønn stabile routere, og bøttevis med muligheter. Endret 5. mars 2009 av SimDaDim Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Skal du ha noe stabilt, finn en ruter med støtte for DD-WRT eller tomato. Kjører 2 trådløse rutere, en med DD-WRt og en med Tomato. Bare fryd hele veien. Endret 5. mars 2009 av haddis Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Gikk for en d-link 655 og denne virker foreløpig ok. skal ha linksys i bakhodet hvis jeg skulle støte på noen feil i løpet av første uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå