pululf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå har visst TV norge sett populariteten som japanske TV-underholdning har. Først var det Hum Tetris: Se filmen hos Youtube Så var det "Hjelp, jeg er med i et japansk gameshow!" (Ingen video her, dere kjenner sikkert til hva et japansk gameshow er) Og til slutt, Silent Library Se filmen hos Youtube Er jeg den eneste som syns at det er utrolig mye FAIL i alt dette? Human tetris AKA Ylvis møter veggen var jo faktisk ganske morsomt. Men "Hjelp jeg er med i et japansk gameshow" var jo fantastisk dårlig! Jeg håper virkelig ikke at de vil fortsette med det. Alt er oppsatt og staget, og verten for programmet skal liksom oppføre seg som vertene for de originale japanske gameshowene, men han feiler jo til de grader. Så hva tror dere blir det neste som de skamløst skal kopiere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 blir vel det japanske gameshowet der man begynner med 100 deltagere, som alle må gå igjennom forskjellige baner og bare de som klarer banene kommer videre... så på det før da jeg var noe yngre... mener det var noe med castle i navnet på serien Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ylvis møter veggen var helt ok, men det var mest pga Ylvis-brødrene og ikke nødvendigvis programmet selv. Elendige programledere gjorde ikke saken veldig mye bedre. Silent Library er jo i utgangspunktet utrolig morsomt, håper ikke det skuffer, selv om jeg regner med det ikke lever opp til forventningene. De norske versjonene blir nok aldri i nærheten av så bra som orginalene, men det skal også litt til. Japanerne er ville. Synes kanskje også at de norske versjonen på en måte blir litt treige. Sidenote: "Hjelp, jeg er med i et japansk gameshow" er vel strengt tatt ikke japansk, men amerikansk. Endret 2. mars 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå