Gå til innhold

Stronglifts 5x5 lite mage?

Anbefalte innlegg

Jeg har trent nå en stund, med et slags hjemmesnekret program.Så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene Stronglifts 5x5. Men så syntes jeg det er litt lite mageøvelser der. Liker å trene mage, og har også veldig lyst på en sterk og muskuløs mage.

Hva tror dere? Kan jeg legge til ekstra øvelser? Eller tror dere det er bra nok fra før? Og er det smart å endre på programmet fra sånn det er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har trent nå en stund, med et slags hjemmesnekret program.Så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene Stronglifts 5x5. Men så syntes jeg det er litt lite mageøvelser der. Liker å trene mage, og har også veldig lyst på en sterk og muskuløs mage.

Hva tror dere? Kan jeg legge til ekstra øvelser? Eller tror dere det er bra nok fra før? Og er det smart å endre på programmet fra sånn det er?

Hvis/når reverse crunch blir for lett kan du bytte til noe tyngre, f.eks:

. Endret av Frank2004
Lenke til kommentar

Jeg kjørte stronglift programmet helt ut og har ikke gått ned noenting på armøvelser..heller tvert i mot...kjører de enda mer korrekt med samme vekter....når det gjelder mage så byttet jeg til nedtrekk med tau, sittende på knærna...for reverse crunch ble altfor lett....det synes jeg er den beste mageøvelsen uansett, så lenge man kjører den riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...