Lassi3 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har trent nå en stund, med et slags hjemmesnekret program.Så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene Stronglifts 5x5. Men så syntes jeg det er litt lite mageøvelser der. Liker å trene mage, og har også veldig lyst på en sterk og muskuløs mage. Hva tror dere? Kan jeg legge til ekstra øvelser? Eller tror dere det er bra nok fra før? Og er det smart å endre på programmet fra sånn det er? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg har trent nå en stund, med et slags hjemmesnekret program.Så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene Stronglifts 5x5. Men så syntes jeg det er litt lite mageøvelser der. Liker å trene mage, og har også veldig lyst på en sterk og muskuløs mage. Hva tror dere? Kan jeg legge til ekstra øvelser? Eller tror dere det er bra nok fra før? Og er det smart å endre på programmet fra sånn det er? Hvis/når reverse crunch blir for lett kan du bytte til noe tyngre, f.eks: . Endret 2. mars 2009 av Frank2004 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Med knebøy 3 ganger i uka, reverse crunch og planken 3 ganger i uka + markløft og militærpress får magen kjørt seg nok. Husk på at magemuskulaturens funsjon er primært å stabilisere kroppen, og det trener du veldig stor grad i baseløftene Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Ok flott! Var det jeg håpte på. Er litt redd for det samme med armene, men regner med at akkurat det samme gjelder der.. Takk for svar! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjørte stronglift programmet helt ut og har ikke gått ned noenting på armøvelser..heller tvert i mot...kjører de enda mer korrekt med samme vekter....når det gjelder mage så byttet jeg til nedtrekk med tau, sittende på knærna...for reverse crunch ble altfor lett....det synes jeg er den beste mageøvelsen uansett, så lenge man kjører den riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå