G4RM Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har fått en Airport Express (heretter AE) for å streame musikk fra iTunes. Jeg får ikke kontake med AE fra PC'en og vet ikke helt hvor jeg skal begynne å feilsøke. Problem: AE står og blinker gult. "AirPort verktøy" finner ikke noen enheter på tross av gjenntatte "Søk på nytt". - jeg har har koblet til en aktiv høytaler med minijack. - jeg har resat AE med binders - jeg har reinstallert Airport verktøy programmvaren. Er det noe triks for å koble opp AEen i nettet? Kan jeg ev koble meg til AEen via en annen PC og konfigurere den på noe måte? Må/kan jeg endre innstillinger i router for å få kontakt? Annet? Mitt oppsett: PC med Win XP. PC har ikke WLAN kort, men er kablet til router; Jeg har ADSL Mega Fri fart NextGenTel. Kabel går fra Thomsen Speedtouch 516i via en D-Link DIR 635 WLAN Router til PC. Jeg har ikke noe problem med å koble andre enheter trådløst til nettet (PC'er, iPod osv). Bruker 10 tegn/siffers nettverkspassord på det trådløse nettet (er vel WEP?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå