Gå til innhold

Airport Express problem med NextGenTel og PC


Anbefalte innlegg

Jeg har fått en Airport Express (heretter AE) for å streame musikk fra iTunes. Jeg får ikke kontake med AE fra PC'en og vet ikke helt hvor jeg skal begynne å feilsøke.

 

Problem:

AE står og blinker gult.

"AirPort verktøy" finner ikke noen enheter på tross av gjenntatte "Søk på nytt".

- jeg har har koblet til en aktiv høytaler med minijack.

- jeg har resat AE med binders

- jeg har reinstallert Airport verktøy programmvaren.

 

 

 

Er det noe triks for å koble opp AEen i nettet?

Kan jeg ev koble meg til AEen via en annen PC og konfigurere den på noe måte?

Må/kan jeg endre innstillinger i router for å få kontakt?

 

Annet?

 

 

Mitt oppsett:

PC med Win XP.

PC har ikke WLAN kort, men er kablet til router;

Jeg har ADSL Mega Fri fart NextGenTel. Kabel går fra Thomsen Speedtouch 516i via en D-Link DIR 635 WLAN Router til PC.

 

Jeg har ikke noe problem med å koble andre enheter trådløst til nettet (PC'er, iPod osv).

Bruker 10 tegn/siffers nettverkspassord på det trådløse nettet (er vel WEP?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...