Gå til innhold

BK: Vått kristtorn foran blå himmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noe av exif til ditt bilde:

Camera Model:Canon EOS 1000D

Shooting Date/Time:13.02.2009 15:56:03

Shooting Mode:Auto

Tv( Shutter Speed ):1/160

Av( Aperture Value )9.0

ISO Speed:200

Lens:EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS

Focal Length:55.0 mm

Du har tatt det i Auto-modus ser jeg.(Når du klikker på bildets egenskaper/properties finner du alt). Dessuten når du har et Canon kamera føleger det jo veldig bra programvare med, jeg laster alltid opp bildene med EOS Utility og inn i Zoombrowser, der kan du se all informasjon om bildet ditt.

RandiA

Lenke til kommentar
Takk, men jeg bruker som oftest iPhoto på Mac til bilder

Programvaren som følger med Canon har CD-er for Mac også. ellers var det litt vanskelig å få tak på bildet ditt, hva det skal forestille, er det et slags horn? eller er det Kristtorn (Ilex aquifolium)? Lignet ikke så mye på det siste...

RandiA

Lenke til kommentar
Åpnet mappen EOS Utility der lå bare programmet Digital Photo Professional som ikke har alle opplysningene om bildet, hvor gikk du inn ?

Jeg har ingen mappe EOS Utility med bildene mine i, bildene mine har jeg i mapper på harddisk, og de kan vises i flere billedprogrammer jeg har:Zoombrowser som følger med Canon er grei, når du er "der inne" og ser på bildene dine, kan du merke et bilde, høyre-klikke og se på Properties, i Photo Shop Elements, eller vanlig Photo Shop, kan du også gjøre det, og i alle andre billed-redigerings programmer.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...