Crumpler Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) EXIF : Canon EOS 1000D ISO-hastigheter: 200 Brennvidde: 55 Eksponeringstid: 1 / 160 Lukkerhastighetsverdi: 7.375 Blenderåpningsverdi: 6.375 Trenger tips til fotografering, dette er mitt første bildet så jeg trenger tips .. Endret 3. mars 2009 av Crumpler Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Her er noe av exif til ditt bilde: Camera Model:Canon EOS 1000D Shooting Date/Time:13.02.2009 15:56:03 Shooting Mode:Auto Tv( Shutter Speed ):1/160 Av( Aperture Value )9.0 ISO Speed:200 Lens:EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS Focal Length:55.0 mm Du har tatt det i Auto-modus ser jeg.(Når du klikker på bildets egenskaper/properties finner du alt). Dessuten når du har et Canon kamera føleger det jo veldig bra programvare med, jeg laster alltid opp bildene med EOS Utility og inn i Zoombrowser, der kan du se all informasjon om bildet ditt. RandiA Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Takk, men jeg bruker som oftest iPhoto på Mac til bilder Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Takk, men jeg bruker som oftest iPhoto på Mac til bilder Programvaren som følger med Canon har CD-er for Mac også. ellers var det litt vanskelig å få tak på bildet ditt, hva det skal forestille, er det et slags horn? eller er det Kristtorn (Ilex aquifolium)? Lignet ikke så mye på det siste... RandiA Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Det er kristhorn, men jeg tok uheldigvis bilde av det uten pigger Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Det er kristhorn, men jeg tok uheldigvis bilde av det uten pigger OK, det var litt mørkt, bladet, men fin bakgrunnsfarge. RandiA Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Åpnet mappen EOS Utility der lå bare programmet Digital Photo Professional som ikke har alle opplysningene om bildet, hvor gikk du inn ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Bildet gir meg desverre veldig lite. Føler at fokuset er feil. Bladet er ikke skarpt. Kjedelig vinkel, og blåskjæret virker veldig rart. Sry, er kanskje litt for konstruktiv her. Men dette er min oppfatning av bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Åpnet mappen EOS Utility der lå bare programmet Digital Photo Professional som ikke har alle opplysningene om bildet, hvor gikk du inn ? Jeg har ingen mappe EOS Utility med bildene mine i, bildene mine har jeg i mapper på harddisk, og de kan vises i flere billedprogrammer jeg har:Zoombrowser som følger med Canon er grei, når du er "der inne" og ser på bildene dine, kan du merke et bilde, høyre-klikke og se på Properties, i Photo Shop Elements, eller vanlig Photo Shop, kan du også gjøre det, og i alle andre billed-redigerings programmer. RandiA Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Det var egentlig behagelige farger her, men jeg lurer på om ikke det var litt skarp blåtone eller litt mørkt blad/motiv. kontrasten bli litt hevy for at jeg skal klare å se på det uanstrengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå