chrissn Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Et bilde jeg tok mens jeg lekte meg med litt vanndråper idag. likte dette faktisk bedre en alle bildene med dråper som var midt på skjermen Tamron 90mm f/2,8 Macro 1/200 sek - f/22 - ISO 100 Blits: manuel - 1/16 EDIT: lagt til info Endret 2. mars 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pent bilde!! Litt annerledes enn andre mainstreame dråpebilder. mulig å få litt info? Iso, blender osv.. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Takk for det Har lagt til info nå chrissn Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes ikke dette funket helt dessverre. At bakgrunnen er såpass rotete trekker en del ned. Hva er den sorte stripa til høyre f. eks? Ikke helt fortrolig med komposisjonen heller, men jeg liker at du prøver noe annerledes enn det tradisjonelle. Har du blitsen on-camera? Synes det var i overkant hardt lys. Liker ikke helt de utbrente områdene og de regnbuefargede feltene under dråpen. Tror jeg også ville croppet av litt på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå