Gå til innhold

Hvordan skal jeg overbevise folk til og IRCè?


CFD

Anbefalte innlegg

Når jeg var på lan forrige gang så var det INGEN der som var på IRC konstant. De bare drev og kopierte filer og gamet... De ble overasket over at jeg bare satt det forran dataskjermen og begynte og le og smile..

 

Hvordan skal jeg få overbevist slike "Inferior beings" til og utvikle seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du å få dem på IRC da? Om de bare driver å spiller CS og kopierer filer, er det ikke morro å ha sånne folk der som bare driver å spammer med "OMG hAr bARe 99 FPS mÅ kJøPe Ny PC selVoM jeG hAr 2 gHZ & 9700 MÅ ha 100 KonStanT". Men hvis de er hyggelige folk, vis dem noen kanaler der de kan prate om sine interesser og sånt, og så er de vel på rett spor.

Lenke til kommentar

Eller overbevise folk til å bli medlem av dette magifigente forumet... Har en del kamerater som har slik helt grei peiling på data som irc'er litt og avholder en del lan's, men de "mobber" meg nesten for at jeg bruker så mye tid her :(

 

Noen bra måte å overtale de til å skjønne at dette er moro/bra/godt osv...

 

 

BTW: IRC er en fin måte å spare noen kroner på, jeg sjekker alltid om folk er på irc før jeg sender mld med mob, (sender som regel gratis på eurobate da men..) Og er folk på irc, er det lettere å prate sammen, enn å sende mld på maks 160 tegn.

Lenke til kommentar
Og er folk på irc, er det lettere å prate sammen, enn å sende mld på maks 160 tegn.

 

Med de følger at man snakker skit i 10 min og glemmer hva beskjeden egentlig var :lol:

 

Jaja. Men er det noe viktig, så kommer det som regel frem. Er det ikke noe viktg og det blir glemt, får man en fin samtale uansett da... Blir noe annet når en har adsl, og er på 24/7 dah..Da er det bare å prate vilt,

Har en del venner som ikke har adsl, og han sender mld og avtaler å møtes på irc, spes hvis jeg ikke er på da, av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar
Når jeg var på lan forrige gang så var det INGEN der som var på IRC konstant. De bare drev og kopierte filer og gamet... De ble overasket over at jeg bare satt det forran dataskjermen og begynte og le og smile..

 

Hvordan skal jeg få overbevist slike "Inferior beings" til og utvikle seg?

Si at de får op på #norge.

Lenke til kommentar

Vell jeg skal si endel personer snudde seg da og så da jeg kom med noen av mine Movez forran en IRC skjerm. Jeg begynner noen ganger og lage rare lyder og riste med armene når jeg sitter på irc. Det er somregel pga at jeg leser noe morsomt. Noen flere som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Skal jeg starte en thread?:

"Hvordan få alle forumhorer og ircere til å begynne å game?"

 

Det er MYE mer uforståelig at folk gidder å sitte foran den kvite skjermen å skrive:

 

Jon> Lise16!! :D

Lise16>Jon!!! :D

Kjekkas43> Jon!! :D

Biatch13> Lise16!!! :D

Lise16> Kjekkas43!! :D

Kjekkas43: Biatch13! :D

 

AND SO ON, mens en egentlig kunne hat det kult med CS el.l... :roll:

Lenke til kommentar
Skal jeg starte en thread?:

"Hvordan få alle forumhorer og ircere til å begynne å game?"

 

Det er MYE mer uforståelig at folk gidder å sitte foran den kvite skjermen å skrive:

 

Jon> Lise16!! :D

Lise16>Jon!!! :D

Kjekkas43> Jon!! :D

Biatch13> Lise16!!! :D

Lise16> Kjekkas43!! :D

Kjekkas43: Biatch13! :D

 

AND SO ON, mens en egentlig kunne hat det kult med CS el.l... :roll:

 

Jeg gamer bare på lan's jeg, av den grunn at kan jeg spille mot noen som er like rævva som meg.

Kunne sikkert tatt en runde dc i ny og ne, men det blir heller lite.

Hmm.. Må starte med det, så jeg blir god. Jau..Må nok det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...