SpiderPig Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Til et firma som driver med utleie/salg av lyd- og lysutstyr, samt avholder egne events i Rogaland: Logo/klistermerke Webside banner Førsteuktastet til webdesign til en HipHop-Festival i Stavanger: klikk Vi i Radiolive har mekket nye nettsider. Hva synes dere? Kan noe gjøres anderledes? Hva er bra, og hva er ikke fullt så bra? www.radiolive.no Hva synes dere? Endret 2. mars 2009 av SpiderPig Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Logoen: Den røde stripa var blikkfang, og det tok litt tid før jeg oppdaga selve logoen, altså SB. Dessuten var det ikke så lett å se den, den burde være mer annerledes enn bakgrunnen. Lenke til kommentar
SpiderPig Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Mener du logoen eller website banneret nå? Banneret skal jeg foreta en god del endringer på, har fått mye respons på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Banneret var veldig forstyrrende. Enig i at du kanskje bør dempe den rød/rosa-fargen på logoen/klistermerket for å få fram teksten. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Synes logoen og banneret er for "bizzy". For mye skjer, og det er forstyrrende for øyet. Hip-hop festivalen sin side liker jeg derimot. Veldig typisk, men fungerer bra. Men jeg elsker ting med mye blekkflekkeffekter på. RadioLivesiden er ikke min smak i det hele tatt, verken stilistisk eller musikalsk, så har ingenting vettugt å si om den. Uansett... Det er min magefølelse for designene dine. Men jeg må innrømme at design er min svakeste side. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Logoen: Det står Show Biz under SB i en helt annen font som gir et kraftig font-kræsj! Jeg ville Lagt SB vannrett igjen. Droppet hele bakgrunnen med Show Biz, men beholdt SB som den er. Den rosa stripa ville jeg fortsatt hatt vannrett og gått rett igjennom SB (i midten). Eventuelt fylt SB med en hvit farge og skrevet www.show-biz.no under SB. Endret 17. mars 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser trådstarter har tatt logoen rett fra denne, med få endringer. Personlig synes jeg ikke noe om det, bare så det er sagt, og derfor blir det rart for meg å gi kritikk på noe som ikke er trådstarters eget verk. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lool! Så flaut av trådstarter! Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Der Kommissar Det var jo en henvisning på hvordan en slik logo kan lages har set den type logo i mange settinger over flere år så den burde være ok Endret 31. mars 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, men så forferdelig lik? Idéen og teknikken er jo brukt i mange sammenhenger før, men med forskjellige uttrykk. Her har trådstarter omtrent kopiert noen andres stiluttrykk, selv om det "bare" er en guide. Fremdeles ikke ens eget. Lenke til kommentar
elomax Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Logoen var veldig kul, men ikke kult at han rett og slett har tatt ideèn fra noen andre. (Nå vet jeg ikke veldig mye om akkurat denne situasjonen, så skal ikke uttale meg om det) Synes dog at hans utagave av den var mye bedre enn 'originalen.' Banneret var forfedelig, enough said. Hip hop siden likte jeg veldig godt, utrolig bra gjennomført. Men skriften likte jeg ikke, føler den burde vært bold, og i en mer "Impactlignende" font. Bare min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå