RWS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvordan vet du det? Tror.... Han TROR det er sånn... For han så er tro bevis mens viten er bare tull og tøys... go figure... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå er det slik at mange religiøse tror så mye at de VET at det er slik, og jeg tror det er slik i hans tilfelle, for han er jo tydelig blind for alle andre muligheter. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Paradiset er et liv i Guds kjærlighet. Helvete er et liv utenfor Guds kjærlighet. Jesus om seg selv > Ingen har større kjærlighet enn den som gir sitt liv for sine venner. Jesus > Som Far har elsket meg, har jeg elsket dere. Bli i min kjærlighet! Tar sjansen på et liv uten den kjærligheten jeg... Det er helt greit, hvis du klarer det. For andre er det helt utenkelig. Denne gudomelige kjærligheten er forøvrig ikke noe som kommer senere. Den kan kan oppleves her og nå. I så måte er de kristne allerde i paradiset, mens de andre er utenfor. Hvordan vet du det? Over en milliard mennesker opplever denne fullkommene kjærligheten. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Må bare få si at det er jævlig barnslig med alle de aggressive ateistene som ser seg nødt til å hoppe på hver eneste tråd her, kan vel strengt tatt kalles off-topic? Karen spurte om hjelp til å tolke en del av Bibelen, ikke til å få slengt mengder av dritt etter seg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Over en milliard mennesker opplever denne fullkommene kjærligheten. Da gjenstår det altså fem milliarder som ikke gjør det? Og hvem bryr seg om hva andre synes på noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå