Stargasm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Raske Menn gutta drar jo opp snittet Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Ja. Raske menn gutta var eneste morsomme. Hadde det på i bakgrunnen når jeg satt og spillte, og hørte bare kommentarene døms. Men da jeg skulle prøve å se på det var det ikke noe gøy. så jeg fortsatte å spille og nøyet meg å høre på morsomme kommentarer^-^ Endret 5. mars 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg har sett en sesong eller to av den amerikanske versjonen av Wipeout , og synes den norske er minst like artig. Synes det setter en litt ekstra "piff" at det er de tre skandinaviske landene som konkurrerer mot hverandre. Jeg tror ikke jeg blir lei av å se knall og fall i løypa på en stund enda, og kommentarene fra to av gutta fra tre raske menn er ofte veldig artige. Lo godt av medisterpølsa :!: Og ja, det er de samme løypene hver gang.' edit: de befinner seg ikke i ventezia :!: Det er i argentina Endret 7. mars 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Faen det sugde ass... enig! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Herregud så jeg hater kommentatorene. Jævla idioter, de er ikke litt morsomme en gang. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 haha svært så nerdene syter og sutrer da. av og til er det uhyre morsomt å slappe av med enkel popcorn underholdning uten dypere mening.. Jeg lo nesten gjennom hele programmet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg lo like godt i dag igjen, selv om løypa var helt lik, med få unntak. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg lo like godt i dag igjen, selv om løypa var helt lik, med få unntak. hehe jeg også Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg så den amerikanske utgaven før TvNorge plukket opp ideen. Var iallefall ganske morsomt å se folk der. Banen blir byttet ut etterhvert med nye hinder. Ganske morsomme kommentatorer og. Har ikke sett den norske utgaven enda men ser for meg det ikke er like morsomt. lite klipp fra usa versjonen Endret 11. mars 2009 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Den norske versjonen er ikke like god nei. Er så synd at den norske versjonen er et forsøk på å bli helt lik den amerikanske, soe som ikke fungerer. Selv man er inspirert av en annen serie, så er det ikke farlig å være litt kreativ. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg likte det, men syntes det heller hadde vært bedre å sendt den orginale japanske versjonen. De er morsomere Lenke til kommentar
radalf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kunne nok skaffet noen andre kommentatorer ja. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sett dette på youtube for ganske lenge siden og kan ikke si at den norske versjonen tilbydde noe nytt. Så når man har sett greia et par ganger så har man egentlig sett alt. Kommentatorene har hatt noen gullkorn men ofte blir det mer mas enn morsomt. 2 episode ble mer meh enn yay.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er sykt teit, men kommentatorene gjør det litt morsomt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg fulgte med på den amerikanske versjonen, men den norske har jeg ikke orket å sette meg inn i. Orker ikke flere tvprogrammer med nakenmodeller i. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg vil anbefale dere å se det på svensk! Vi har sett de fem-seks første episodene på svensk, og jeg ler meg ihjel hver episode. Kommentatorene gjør alt! Jeg trodde faktisk det var like morsomt på norsk, fordi Raske Menn kan være veldig morsomme.. Så jeg ble VELDIG skuffet da jeg kikket litt på det norske youtubeklippet nå! Svenskene tar jo totalt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå