Splius Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Fy søren for noe piss! Alt er jo staget og deltakerne oppfører seg unormalt Det går akkurat nå på TV NORGE Hva syns dere? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg editer. Enig at det er noe piss, men jeg flirer likevel. Endret 2. mars 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enten så har de dratt inn mennesker med litt for høy selvtillit eller så spiller de på et image de har fått utdelt av regisør e.l. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Litt morsomt, men har man sett én episode så har man sett alle. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ser heller fram til "Silent Library" i morgen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjører de samme løype uke etter uke? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kjører de samme løype uke etter uke? det ser ut som det, selvom de kanskje kjører ulike deler av den store løypa Lenke til kommentar
Eyewii Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er så priceless å se folk tryne som man gjør her, spesielt på ballene! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er jo morsomt da, selv om jeg begynner å bli litt lei. Liker ikke det "skuespillet" som foregår, men er uansett de heftige fallene som er morsomme. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjører de samme løype uke etter uke? det ser ut som det, selvom de kanskje kjører ulike deler av den store løypa Min første episode i dag. Skuffende i så fall. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nja, ikke så bra. Er irriterende med at de skal overspille så jævlig, slik som Tarzan gjorde i starten. ser heller fram til "Silent Library" i morgen Det kommer til å bli så sykelig dårlig... Det vil ALDRI bli like bra som den japanske, originale versjonen! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg lo ved et par anledninger, men stort sett var det en skuffelse. De fleste deltagerne overspilte slik at det bare ble tåpelig. "Programlederne" ble litt masete, og jeg ble lei kallenavnene på deltagerne som ble nevnt i hver eneste setning. De hadde dog et par morsomme kommentarer. Jeg tror programmet hadde vært morsommere med en mer seriøs tone (høres i utgangspunktet rart ut, men). Importerte program blir aldri like bra som orginalene - nesten uten unntak. Endret 2. mars 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Splius Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 En annen ting er at du helt klart kunne se at reporterne ikke befant seg i venetzia eller hvor det var. Du så at TV Norge brukte bluescreen Lenke til kommentar
Eyewii Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Deler av første episode ligger visst på YouTube allerede. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg syns ikke det holdt det nivået jeg hadde håpet, var veldig mye klipping og dustete halvmorsomt prat fra kommentatorene. Men underholdningsverdien var OK, så jeg ble riktignok sittene å se på det Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 jeg lo når jeg så japanske orginalen for noen år sida, men dette? makan til piss! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Tydelig at det er populært å drasse masse japanske konsepter hit til landet. De er jo geniale i sin opprinnelige form, men sjelden veldig morsomme når de blir "oversatt" til norsk. Wipeout er riktignok ikke et japansk konsept, men tydelig inspirert av liknende japanske ideer (f.eks Takeshi's Castle). Jeg så forresten et Ylvis-show igår hvor de hadde en elendig sketsj, nærmest en kopi av denne. Syns "Ylvis møter veggen" fungerte delvis, mest fordi de hadde med brukbare gjester som tilførte programmet litt (og ikke crazybanana idioter som de har i Wipeout). Wipeout er litt morsomt, men ikke uke etter uke med de samme fallene og samme hjernedøde programlederne. Silent Library kommer aldri til å funke her - ihvertfall ikke mer enn en episode eller to. Spiser gjerne de ordene mothårs for ideen er jo morsom. Norske humorister burde kanskje bruke mindre tid på youtube... Lenke til kommentar
Eyewii Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Norske humorister burde kanskje bruke mindre tid på youtube... Litt vel mye YouTube-hits om dagen, ja. WipeOut funket, Silent Library var helt ok, men den japanske gameshow-greia på TV3 var elendig. Kunne nok med hell sendt slikt i originalformatet. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Synes det er rart hvordan så mange ikke likte dette, det var jo hyysterisk når relativt vanelige folk blir latterliggjort slik. Eneste jeg syntes var tåpelig var kommentatorene som absolutt ikke leverte. Jeg skjønner at de skulle kjøre den med å etterligne seriøse kommentarer, men til et så ekstremt program så kunne de godt også tatt med litt av den klassiske raske menn-humoren og vært litt mer "ekstreme". Men ellers et kvalitetsprogram. Endret 4. mars 2009 av firsom Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg likte ikke dette programmet noe særlig, irriterende skuespill og programledere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå