Gå til innhold

Wipeout - for noe piss!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, ikke så bra. Er irriterende med at de skal overspille så jævlig, slik som Tarzan gjorde i starten.

ser heller fram til "Silent Library" i morgen

Det kommer til å bli så sykelig dårlig... Det vil ALDRI bli like bra som den japanske, originale versjonen!

Lenke til kommentar

Jeg lo ved et par anledninger, men stort sett var det en skuffelse.

De fleste deltagerne overspilte slik at det bare ble tåpelig. "Programlederne" ble litt masete, og jeg ble lei kallenavnene på deltagerne som ble nevnt i hver eneste setning. De hadde dog et par morsomme kommentarer.

Jeg tror programmet hadde vært morsommere med en mer seriøs tone (høres i utgangspunktet rart ut, men).

Importerte program blir aldri like bra som orginalene - nesten uten unntak.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Tydelig at det er populært å drasse masse japanske konsepter hit til landet. De er jo geniale i sin opprinnelige form, men sjelden veldig morsomme når de blir "oversatt" til norsk. Wipeout er riktignok ikke et japansk konsept, men tydelig inspirert av liknende japanske ideer (f.eks Takeshi's Castle). Jeg så forresten et Ylvis-show igår hvor de hadde en elendig sketsj, nærmest en kopi av denne.

Syns "Ylvis møter veggen" fungerte delvis, mest fordi de hadde med brukbare gjester som tilførte programmet litt (og ikke crazybanana idioter som de har i Wipeout).

Wipeout er litt morsomt, men ikke uke etter uke med de samme fallene og samme hjernedøde programlederne.

Silent Library kommer aldri til å funke her - ihvertfall ikke mer enn en episode eller to. Spiser gjerne de ordene mothårs for ideen er jo morsom.

Norske humorister burde kanskje bruke mindre tid på youtube...

Lenke til kommentar
Norske humorister burde kanskje bruke mindre tid på youtube...

Litt vel mye YouTube-hits om dagen, ja.

WipeOut funket, Silent Library var helt ok, men den japanske gameshow-greia på TV3 var elendig. Kunne nok med hell sendt slikt i originalformatet.

Lenke til kommentar

Synes det er rart hvordan så mange ikke likte dette, det var jo hyysterisk når relativt vanelige folk blir latterliggjort slik. Eneste jeg syntes var tåpelig var kommentatorene som absolutt ikke leverte. Jeg skjønner at de skulle kjøre den med å etterligne seriøse kommentarer, men til et så ekstremt program så kunne de godt også tatt med litt av den klassiske raske menn-humoren og vært litt mer "ekstreme". Men ellers et kvalitetsprogram.

Endret av firsom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...