Duckhunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, lurer rett og slett på hva jeg kan få for den? Hardware jeg har som ikke står i signatur er: Skjerm: NEC MultiSync 1970GX Kabinett: Coolermaster Caviliar 3 Mus og Tastatur: Logitech LX700 DVD-Brenner: Sony/optiarc 20x Lydkort: Følger med en front-bay som har diverse digitale ut-/innganger, samt analoge. Følger også med en digital i/o modul som plugges i bak på lydkortet. Windows XP (SP3) orginalt følger med. Nettverkskortet som er integrert i HK har tatt kveld, så bruker et annet. Kan sende dette inn på garanti for å få det utbedret om det er ønskelig. Om det er noen spm. vedrørende oppsettet ellers, så er det bare å spørre Går med planer om bærbar isteden, så kan godt komme med forslag i 8000-10000kr klassen, men hovedsakelig ønsker jeg svar på første spørsmål Takker på forhånd for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Bumper denne jeg Er det virkelig ingen som kan gi meg en pekepinn på hva jeg kan få for denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå