Sati Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, skrudde på min 360 i dag og oppdaget at bildet nærmest scrollet oppover. Jeg satte HD-settings ned til 480p og da fungerte det fint, satte jeg det opp begynte bildet å scrolle igjen. Senest på søndag brukte jeg den med 720p og det fungerte utmerket, har sjekket at alle kabler sitter godt. Noen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Noen tver kan ha problemer med div oppløsninger og jabker, Fortell gjerne om hvilken tv du har og hvilken kabel du bruker nå Endret 2. mars 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Sati Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Har en litt eldre modell av denne: http://siba.no/Products/Product.aspx?id=1989830 Er tilkoblet med component-kablene som fulgte med maskinen (Premium). Tviler på at det er TV-en som har problemer med å takle det, den har ikke hatt noe problemer med det før. Prøvde å koble til PS3 med HDMI nå, den fungerte fint på 720p. Endret 2. mars 2009 av Sati Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 det fins tver som har problemer med div oppløsninger. Tatung er en av dem som har problme med 720p f.eks. Men som du sier, hvis den har taklet det før så kan det være feil på den. Kontakt microsoft hvis problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå