Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gå på byen i joggebukse? Ser ikke akkurat problemet med at folk gjør det, men man vil jo kanskje helst se bra ut på byen da. Joggebukser gir jo bare inntrykket "i dag gidder jeg ikke engang ta på meg ordentlige bukser". Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, men jeg trodde det var som å gå på utesteder. Der skal man jo pynte seg. Selv går jeg ofte i joggebukser, men ikke når jeg er i byn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva er egentlig galt i å gå med joggebukse på byen og slikt?Jeg gjør det ofte Fordi man ser ut som en slask og det sender ut ett (dårlig) signal. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, på byen går jeg i dongri, men på skolen går jeg ofte i joggebukse. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 De fleste jeg ser på byen går tross alt med hullete jeans og t skjorte, og ser ganske slække ut. (Dog bevisst slække). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er det som er "in", tror de. Hullete jeans er slask, joggebukse går fint Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 De fleste jeg ser på byen går tross alt med hullete jeans og t skjorte, og ser ganske slække ut. (Dog bevisst slække). Fortsatt bedre en joggebukse. regner med at du mener i byen og ikke på byen(som på ett utested)? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er jo ikke bedre enn joggebukse! Han mener nok ikke på et utested. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er jo ikke bedre enn joggebukse! Jo, jeg syns det er bedre enn joggebukse. Da velger man i hvert fall en stil. Og ikke bare tar på seg en joggebukse. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 De fleste jeg ser på byen går tross alt med hullete jeans og t skjorte, og ser ganske slække ut. (Dog bevisst slække). Fortsatt bedre en joggebukse. regner med at du mener i byen og ikke på byen(som på ett utested)? Jeg sier ikke på byen hvis jeg mener i byen! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er jo ikke bedre enn joggebukse! Jo, jeg syns det er bedre enn joggebukse. Da velger man i hvert fall en stil. Og ikke bare tar på seg en joggebukse. Så en som går i joggebukse har ikke stil? Hva med skoene, genseren, t-skjorten? Man er ikke norsk fordi man ikke går i bunad hele tiden? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg sier ikke på byen hvis jeg mener i byen! Derfor man henger på de stedene man ikke kommer inn med hullete bukser og en t-skjorte Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så en som går i joggebukse har ikke stil? Hva med skoene, genseren, t-skjorten? Man er ikke norsk fordi man ikke går i bunad hele tiden? I det sekunet du tar på deg joggebukse ser du ut som en slask. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Slask er en stil det også Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Slask er en stil det også Hell yeah! B to the aggy! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så en som går i joggebukse har ikke stil? Hva med skoene, genseren, t-skjorten? Man er ikke norsk fordi man ikke går i bunad hele tiden? I det sekunet du tar på deg joggebukse ser du ut som en slask. Word! Joggebukse er lov hjemme og på gymmen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 I det sekunet du tar på deg joggebukse ser du ut som en slask. Oh, tenk det, man vil jo bli kjent som en dannet, ordentlig, veltalende person? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 I det sekunet du tar på deg joggebukse ser du ut som en slask. Oh, tenk det, man vil jo bli kjent som en dannet, ordentlig, veltalende person? Så klart. Iallefall om man har ambisjoner. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg kjører FuBu bukser, sandaler\ hvite sokker og Bik Bok genser. Blir chciks av sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå