Naiits Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kordan kom folk inn på diskusjonen om joggebukse og jobb? Selvfølgelig går ingen i joggebukse på jobben med mindre man er trucksjåfør som ble nevnt, der man like godt kan gå i kjole Men hvis du for eksempel skal på bowling med noen venner så ser eg ikke noe problem i å gå med joggebukse. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trucksjåfør i kjole... DEN dagen. Men uansett, det var ikke snakk om joggis på jobb nei, hvem var det som begynte å pjatte om det? Thrice? Det var snakk om å bruke joggis på gata/skole. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Men uansett, det var ikke snakk om joggis på jobb nei Jo, det var ei som ikke så problemet med å gå i joggebukse på jobb/skole. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trucksjåfør i kjole... DEN dagen. Se der har du jobben sin, kanskje jeg skal bli trucksjåfør. Må bare vokse av meg sykdommen min så jeg får ta lappen. Skjer vel når jeg er 30-40 år, passe tid for å bli trucksjåfør Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 svart dongeribukse, forskjellige t-skjorter, gullring, sølvsmykke og en svart frakk som jeg bruker når jeg er ute Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men uansett, det var ikke snakk om joggis på jobb nei Jo, det var ei som ikke så problemet med å gå i joggebukse på jobb/skole. Artig nok, idag kom det dresscodes på jobben vår. Der var såklart ikke joggebukse lov. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Artig nok, idag kom det dresscodes på jobben vår. Der var såklart ikke joggebukse lov. Akkuratt det skjedde på jobben min også her om dagen. Sjefen fant ut at joggebukser ikke tok seg ut. Men spiller ingen rolle for meg for je syns joggebukser er stygge uansett og ville ikke blitt sett død i dem. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spiller nesten ingen rolle hva man går i synes jeg, bare man føler seg selvsikker i det man går med eller bekvem <-- om det heter sånn på norsk. selv blir det baggy-jeans med en svart t-shirt. har selv aldrig gått med joggebukse, men ser mange som gjør det Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er hot med gråe joggebukser og rosa topper på fjortissluts. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synst dere det er soss med Jack & Jones bukser, Wesc genser, Diesel, Volcom og Bergans jakke? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Synst dere det er soss med Jack & Jones bukser, Wesc genser, Diesel, Volcom og Bergans jakke? Har sett lite til Jack & Jones bukser, men Diesel har noen fete bukser. Volcom har noen kule jakker de også faktisk, Bergans er vel mere eller mindre tradisjonelt. Wesc har jeg lite til overs for. Lei av å se alle teensa som går med det. Edit: lol, jeg svarte vist ikke på spm jeg, nei det syns jeg ikke. Endret 20. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synst dere det er soss med Jack & Jones bukser, Wesc genser, Diesel, Volcom og Bergans jakke? Nei. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, det er harry Enig. Forresten, Sir Tojo, liker du Joy Division? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synst dere det er soss med Jack & Jones bukser, Wesc genser, Diesel, Volcom og Bergans jakke? Nei. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Super-Nisse; you made my day :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er jo ikke soss. Mange som går i det. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva er egentlig galt i å gå med joggebukse på byen og slikt? Jeg gjør det ofte Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 På byen som i utesteder? Eller som å gå i byen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå