Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Nope. Kjører en relativt ny Honda Civic (så orginal som det går an å få den)

Ble jeg virkelig seende såpass harry ut i følge beskrivelsen altså? :hmm:

Se for deg en mer skatete/baggy stil, i stedet for harrypedoen med volvo ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da skjønner jeg hvorfor du henger her, for å si det sånn.

Jeg synes det er flott at Datasmurf henger her. Det er forfriskende med slike mennesker. Hverdagen hadde vært utrolig kjedelig uten kontroversielle påstander/livsstiler.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Datasmurf sier jo at han ikke bruker kjole med mindre han føler en sterk trang til det, eller at vennene hans ber han om det. Mener også å huske at kjolen hans er designet for menn. Datasmurf må få lov til å gå kledd hvordan han vil, og jeg mener det samme som Thrice, at hadde det ikke vært for folk som Datasmurf, så hadde hverdagen vært utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar
kaolla89: Er ikke de svarte støvlettene utrolig tunge og vanskelig å gå i? Kan ikke være noe behagelig å gå med. :hmm:

Svetteringer under arma, leddgikt i anklene, blodforstoppelse i legga, kronisk prolaps og knekk i ryggen er vel verdt det når man tross alt til har sin egen stil. Folk må fokusere mindre på komfort og utseende, og mer på å se mer snål ut spør du meg.

støvlettene er faktisk ganske lette :) jeg kan danse og hoppe rundt i de. selvfølgelig være litt forsiktig så jeg ikke tråkker over da.

ja jeg må tåle litt ubehag når jeg kler meg som jeg gjør. korsettet mitt som jeg bruker noen ganger gjør litt vondt >.<

pluss at jeg ofte bruker for små skjørt, flere par strømpebukser... det blir trangt... og varmt xD

og kaldt hvis jeg bestemmer meg for å bruke skjørt en dag...

men jeg er liksom så vant til det :p

Lenke til kommentar

Hypermetroseksuell ja, nå har jeg hørt den også. Og jeg som avskyr den metroseksuelle livsstilen generelt. Oh noes, where did I fail?

Dameproblemene var der lenge før jeg trakk i kjole første gang, og det er kun med kjole på at jeg har blitt tafsa på og kyssa av jenter de siste åra, og fått tilbud om dates fra både damer og menn, så det må jo være noe med det.

Lenke til kommentar
liker å se litt annerledes ut, sånn på min egen måte :D

Majoriteten av de som sier det der, ser ut som deg. Det er så utrolig mange "Aiaiai, jeg er så rebelsk atte jeg driter i hva folk syns og er bare meg sjæl og har min egen unike stil.". Eller ikke. Syns det forøvrig var delvis søtt (med untak av skoene) på de to øverste, og jeg har ikke noe i mot folk som går sånn. Syns det bare er latterlig med alle disse "Jeg er meg selv" -folka som ligner på alle andre. Ikke at det er noe i veien i å ligne på alle eller stilen (selv om jeg syns den er stygg).

selv om jeg helt sikkert ser ut som mange andre, så har jeg jo likevel min egen stil.

jeg vet ikke åssen folk i frankrike eller spania eller england kler seg hver dag.

jeg blir inspirert av mye, men er ingen slave.

bruker for det meste egne kunnskaper om farger, komposisjon, og eksperimenterer mye på egenhånd.

det er jo ikke min (eller andre som kler seg lignende) sin feil at vi kanskje tenker likt :p

jeg føler meg ihvertfall litt spesiell her i byen min og på skolen min. hvordan folk i resten av verden kler seg tenker jeg ikke så mye på. jeg kan være ærlig å si at jeg liker å vise meg frem og få oppmerksomhet.

det er ikke så mange som kler seg sånn her ihvertfall, og jeg tviler på at mange i byen har sett 'sånne som meg' live liksom :p

selv om det finnes sikkert flere millioner mennesker som meg, så finnes det bare kanskje et titalls personer i byen min... ikke sant. og jeg får blikk og kommentarer, folk beundrer meg, folk hater meg.. og det er også en av grunnene til at jeg liker å kle meg som jeg gjør ..og de fleste jeg har møtt syns jeg er ganske spesiell og.

Jeg syns det er teit med de som sier 'jeg driter i hva andre folk mener om meg' og. ikke alle som kler seg annerledes tenker sånt. det har ikke jeg prøvd å få frem på noen som helst måte med bildene mine heller.

folk som kler seg annerledes bør bare bli vant med at folk roper emo etter dem og sånn:P

men jeg fks bryr meg også om hva andre mener om meg, som andre vanlige mennesker.

vi er ikke overlegne og selvopptatte hele gjengen..

Lenke til kommentar
Det er ingen som har sin egen stil, alt er påvirket av andre.

hvis du ser litt dypere på det så..

Men da er det ingen som er SEG SELV heller... største grunnen til at man er sånn man er, er jo pga alt det man har blitt påvirka av og blitt lært...

Lenke til kommentar
Det er ingen som har sin egen stil, alt er påvirket av andre.

hvis du ser litt dypere på det så..

Men da er det ingen som er SEG SELV heller... største grunnen til at man er sånn man er, er jo pga alt det man har blitt påvirka av og blitt lært...

Jupp, kjipe greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...