Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig enig i thrice og GnoMiz joggebuksediskusjonen. Det ser helt forferdelig ut. Jeg husker jeg hadde på meg det en dag jeg var skikkelig syk. Legekontoret her ligger rett bort i gata og jeg måtte bort og hente en resept jeg hadde glemt igjen hos fastlegen min. Jeg hadde da liggi i senga i 3 døgn i pysjen (joggebukse), men klarte faktisk ikke gå de 200 meterene bort til legen engang i joggebukser. Folk som bruker det her til daglig, og ikke minst på JOBB, kan ikke være riktig skrudd sammen. :)

Lenke til kommentar
kaolla89: Er ikke de svarte støvlettene utrolig tunge og vanskelig å gå i? Kan ikke være noe behagelig å gå med. :hmm:

Svetteringer under arma, leddgikt i anklene, blodforstoppelse i legga, kronisk prolaps og knekk i ryggen er vel verdt det når man tross alt til har sin egen stil. Folk må fokusere mindre på komfort og utseende, og mer på å se mer snål ut spør du meg.

Lenke til kommentar
jeans som sitter hele veien, og ofte en litt løs genser over. Digger fortsatt middjebelter, så ja en ganske vanlig kjedelig stil:)

 

Må bare si at jeg virkleig ikke skjønner hva problemet er med at folk går på skole/jobb med joggebukse... ikke at jeg gjør det selv, men har aldri tenkt at en person som går med joggebukse av og til er slask?=p

 

Du ser ikke problemed med at mennesker dukker opp på jobb i joggebukse? Hadde en av mine ansatte noen sinne dukket opp slik hadde de fått sparken fra min imaginære bedrift omgående. Når man er på jobb representerer man bedriften, og da skal "stay sharp"(kom ikke på et norsk ord).

Hehe, enig der. Tenkte ikke så mye over at jeg skrev jobb, men klart man ikke kan ha på seg joggebukse om man ikke er trailersjåfør eller noe sånt =P

Lenke til kommentar

Klart jeg gjør.

Folk er for lite aksepterende ovenfor nye ting.

 

Men McMuffin, jeg gjør mye annet enn å henge på forumet også.

Er på fylla 3 dager i uka og er med venner og sånn også.

Da i vanlige klær, så lenge jeg ikke føler for kjole, eller blir bedt om å bruke den av venna mine. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det sånn da?

I gamle dager gikk flere mannfolk i kjole-lignende plagg, om ikke kjoler selv, dette var akseptert lenge.

Nå blir man kalt crossdresser eller freak eller lignende.

Vel, da vil jeg kalle damer i bukse for det samme. Før i tida var det like tabu for damer å gå med bukse som det nå er for menn å gå med kjole.

Galskap sier nå jeg. Kjole er comfy og luftig og herlig rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Datasmurf er tøff! End of discussion.

 

Selv går jeg hovedsaklig i bukser fra J&J som helst er 2 nummer for store. Hettegenser/jakke(eller zip-hoodie som noen kaller det) i mørke farger. Sort eller rød t-skjorte. Har også en longsleeve som jeg pleier å variere med diverse skjorter over.. Ikke helt sikker på hva det kalles. :hmm: Også lue. Lue har jeg vel brukt fast siden jeg gikk i 7 klasse, uavhengig av været eller om jeg er inne.

Lenke til kommentar
Datasmurf er tøff! End of discussion.

 

Selv går jeg hovedsaklig i bukser fra J&J som helst er 2 nummer for store. Hettegenser/jakke(eller zip-hoodie som noen kaller det) i mørke farger. Sort eller rød t-skjorte. Har også en longsleeve som jeg pleier å variere med diverse skjorter over.. Ikke helt sikker på hva det kalles. :hmm: Også lue. Lue har jeg vel brukt fast siden jeg gikk i 7 klasse, uavhengig av været eller om jeg er inne.

Du kjører ikke en gammel Volvo også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...