Disorder Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg syns det ser bra ut. Jeg liker sånne jenter. (Håret, klærene) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gloheit! QFT! Det siste bildet var råkult, jeg vil også ha sånn stil! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg går vel i den stilen jeg har sett folk klage over i en tråd her. For store klær. Merker er vel en del av det og. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Daaamn, kaolla89! Sexy! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Aiaiai, det siste bildet var som om en rake skulle ha skrapet meg nedover øyeeplet. Lenke til kommentar
Melaniie Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) jeans som sitter hele veien, og ofte en litt løs genser over. Digger fortsatt middjebelter, så ja en ganske vanlig kjedelig stil:) Må bare si at jeg virkleig ikke skjønner hva problemet er med at folk går på skole/jobb med joggebukse... ikke at jeg gjør det selv, men har aldri tenkt at en person som går med joggebukse av og til er slask?=p Endret 18. mars 2009 av Melaniie Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) jeans som sitter hele veien, og ofte en litt løs genser over. Digger fortsatt middjebelter, så ja en ganske vanlig kjedelig stil:) Må bare si at jeg virkleig ikke skjønner hva problemet er med at folk går på skole/jobb med joggebukse... ikke at jeg gjør det selv, men har aldri tenkt at en person som går med joggebukse av og til er slask?=p Du ser ikke problemed med at mennesker dukker opp på jobb i joggebukse? Hadde en av mine ansatte noen sinne dukket opp slik hadde de fått sparken fra min imaginære bedrift omgående. Når man er på jobb representerer man bedriften, og da skal "stay sharp"(kom ikke på et norsk ord). Endret 18. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Og dersom den jobben er å vaske gulvet på et avsidesliggende lagerlokale? Min imaginære bedrift er ikke en bedrift der man er bortgjemt på et avsidesliggende lokale og vasker gulv. Så lenge man er på en arbeidsplass der man omgåes med kunder skal man ikke stille opp på jobb i en joggebukse. Endret 18. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og dersom den jobben er å vaske gulvet på et avsidesliggende lagerlokale? Da skulle personen hatt vaskeuniform som ikke innebærer joggebukse. Var en gang en kar som kom i joggebukse der jeg jobbet før. Haha han ble bra mobbet for det, spess siden han prøvde å være så "keeg". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Godt eksempel på min mer alternative stil - bare se bort fra ballongpuppene og parykken, den er veldig herlig og digg og chill om våren og sommeren, selv om folk klager som faen. Jeg fatter det ikke. Folk må da få gå i hva faen de vil. Jeg liker kjolen min jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da skulle personen hatt vaskeuniform som ikke innebærer joggebukse.Var en gang en kar som kom i joggebukse der jeg jobbet før. Haha han ble bra mobbet for det, spess siden han prøvde å være så "keeg". Jeg synes jeg stadig ser slikt blant mennesker mellom 15-20 år. Denne ukulturen som går på null respekt for arbeidsplassen og kunder er skammelig. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Godt eksempel på min mer alternative stil - bare se bort fra ballongpuppene og parykken, den er veldig herlig og digg og chill om våren og sommeren, selv om folk klager som faen. Jeg fatter det ikke. Folk må da få gå i hva faen de vil. Jeg liker kjolen min jeg. DET er jeg enig i, men ikke alle jobber innebærer å jobbe med kunder Jeg vil si det er et fåtall av jobber man ikke er i kontakt med kunder, selv om man nødvendigvis ikke er i direkte kontakt med de. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes jeg stadig ser slikt blant mennesker mellom 15-20 år. Denne ukulturen som går på null respekt for arbeidsplassen og kunder er skammelig. Jepp, vi jobbet jo med datasupport for en stor bedrift. Tror det jobber ca 1000 personer i samme lokalet. Det hadde liksom ikke vært så ille om det bare var en liten bedrift med 5personer, men fortsatt så går det ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis han ikke var viktig for firmaet hadde jeg vurdert å bruke han til å statuere et eksempel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis han ikke var viktig for firmaet hadde jeg vurdert å bruke han til å statuere et eksempel. Han fikk jo fyken, kanskje det hadde noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Synes dere er tøffe som gir faen i andres meninger. Men for å være helt ærlig ser det totalt mongo ut. =D Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så lenge man er på en arbeidsplass der man omgåes med kunder skal man ikke stille opp på jobb i en joggebukse. Det var en kollega som dukket opp i rosa pysjbukse i fjor. Her snakker vi selgerjobb i en mobilbutikk, der man helst har på seg skjorte og en ordentlig bukse. Da jeg sluttet, anbefalte jeg en tidligere klassekamerat om å søke. Karen møtte opp på jobbintervju i joggebukse og en sliten t-skjorte. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) liker å se litt annerledes ut, sånn på min egen måte Majoriteten av de som sier det der, ser ut som deg. Det er så utrolig mange "Aiaiai, jeg er så rebelsk atte jeg driter i hva folk syns og er bare meg sjæl og har min egen unike stil.". Eller ikke. Syns det forøvrig var delvis søtt (med untak av skoene) på de to øverste, og jeg har ikke noe i mot folk som går sånn. Syns det bare er latterlig med alle disse "Jeg er meg selv" -folka som ligner på alle andre. Ikke at det er noe i veien i å ligne på alle eller stilen (selv om jeg syns den er stygg). Personlig veit jeg ikke hvordan jeg skal forklare stilen min. Går med mye rart. Men går alltid i trange bukser, det klarer jeg meg ikke uten. Overdel varierer alt for mye, men det liker jeg. Endret 18. mars 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå