TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 For meg er det viktigere å kle seg for anledningen. Altså pynte seg til bryllup, gå i pent og svart til begravelser, kle seg passende til et jobbintervju og så videre. En gang hadde jeg på meg en Misfits-t-skjorte med teksten "Evil never dies" på en kirkekonsert. Da kjente jeg at jeg hadde tabbet meg ut En som tror jeg ikke respekterer ham, bare fordi jeg går forbi ham på gata med joggebukse, har nok litt for høye forventninger til sine medmennesker. Dessuten er det mange klær som er langt styggere enn joggebukser :b Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fløyelsbukse, ja. Ugh. Jeg synes heller ikke linbukser er pent, men jeg tar det ikke som en fornærmelse at noen går i det :b Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er ikke hvilken stil liker du ikke å se. Dette er hvilken klesstil har du. Ta diskusjonen i den andre tråden? Ya? Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vet ikke helt hva stil jeg har egentlig, men den er vel litt under utvikling. Standard meg på skolen er vel: - ikke veldig mørke/litt slitte jeans à Diesel - adidas allstar/vans/lave hvite pumasko - t-skjorte gjerne litt sterk farge - hettegenser, ikke type slask men litt sånn finere - en feit svart boblejakke har vel en ganske laidback stil. Kjører på med skjorte av og til, kjøpte en piquet her om dagen, gul. Liker en litt ren stil med en stilig t-skjorte Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vet ikke helt hva stil jeg har egentlig, men den er vel litt under utvikling. Standard meg på skolen er vel: Standard VGS-stil, med andre ord. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 tja, det er vel stort sett fire stiler som er stort utbredt på vgs: - slaskestil og saggestilen, joggebukse, caps, armbånd og halsbånd i metall etc - rockestilen med converse, trange bukser og skjorter, band-tees - laidback/sportstil, men samtidig litt stil(meg) - litt finere aka. mørke jeans, v-gensre, skjorter, lacoste etc Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg synes fløyel er kjempeflott, og fløyelsbukser er veldig pent. Men ikke kordfløyel, det kan jeg ikke fordra. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vil ikke si jeg har en spesiell stil. Noen ganger kan jeg kle meg i bomullsbukse, skjorte og cardigan og andre dager jeans og t-skjorte. Samme her. Lite sprelsk Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil si at jeg har en litt tilbakelent, eller layback stil. Fargene skal være skarpe, og størrelsene store. Nei, jeg er ikke gangster. Stilen min kan ligne skate-stil og jibbe-stil. Lue kommer godt med i vinterkulda, og den skal helst være ensfarget og sokkelue. Om sommeren utenom vinteren bruker jeg noen ganger bånd, gjerne hjemmestrikka. (noe ala Quicksilverbånd) Caps er ikke meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har vel en heller kjedelig klesstil. Jeans/sort/rød bukse med en pen genser eller skjorte. Tar det igjen med tilbehør da. Glad i gamle vesker og skjerf (loppemarked, woho!), og hender jeg slår på stortromma og tar på meg en tynn hårbøyle. Og gode gamle converse'a i skinn. Svikter meg aldri. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 NY caps (ikke nå, har kort hår) Enten hvite Gaudi jeans om sommeren/ eller som nå, Raulph Lauren jeans eller mørkeblå/svart bukse (husker ikke merke) Lyle & Scott gensere/ A&F genser Hvit Calvin Clein t-skjorte Helt vanlig Caterpillar sko, som jeg snart skal kastes Som jakke bruker jeg enten en stor North Face boblejakke, eller en mørk trenchcoat. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 syns jeg har en veldig spennende stil jeg^^ den varierer veldig, men det går mye i farger og detaljer. elsker miniskjørt.. og strømper. og smykker, og annet tilbehør. jeg er en fargeklatt ganske ofte... heller vel mer over på de stilene som kalles emo/goth/punk/cyber... men kaller meg ikke noen av delene... blir inspirert av mange forskjellige stiler. men har min egen stil, elsker å eksperimentere med ting. handler mye på ebay og når jeg er i utlandet/ i oslo og sånn... så har mange spennende klær! Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 kan slenge på noen bilder^^ lol ignorer at jeg har sensurert meg selv.. jeg ser helt teit ut i ansiktet på de bildene... de var egentlig for en annen antrekk-tråd men her får dere sett de og ;D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 På de to første bildene så stilen din søt ut. Er litt fan av scenegirls og sånn. Men skal jeg være ærlig, så var stilen på det siste bildet litt vel spesiell. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 På de to første bildene så stilen din søt ut. Er litt fan av scenegirls og sånn.Men skal jeg være ærlig, så var stilen på det siste bildet litt vel spesiell. ja haha Jeg kan ha på meg mye rart... har sikkert brukt særere antrekk før! liker å se litt annerledes ut, sånn på min egen måte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Now that's the kind of style I like to see! Elsker bootsa! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 kan slenge på noen bilder^^ lol ignorer at jeg har sensurert meg selv.. jeg ser helt teit ut i ansiktet på de bildene... de var egentlig for en annen antrekk-tråd men her får dere sett de og ;D Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det siste bildet kommer jeg garantert til å få mareritt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå