kaolla89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå begynner vi å bevege oss vel langt unna trådens formål, men poenget er at de ikke visste at bukser med gulrotfasong er finere da de kjøpte buksene. Dermed har de bukser de egentlig ikke vil gå med lenger, men fordi de vil spare penger, setter de heller strikker rundt leggene enn å kjøpe nye. de fleste gjør det vel pga mote. det har blitt så populært at butikker har tilogmed begynt å selge bukser MED påsydd strikk ! har også sett en del folk med helt fine, trange bukser med strikk over hehe jaja... syns ikke det er så sjukt STYGT, det kommer jo helt an på hva slags form det er på buksa... men det er jo litt morsomt å tenke på at en liten ting som strikk nederst på buksa som knapt synes liksom er.... noe alle MÅ ha ! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det var snakk om et helt spesielt (som i spesifikt) tilfelle. Men ja, har sett det selv, kaolla89. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Å ha strikk rundt buksen er aldeles ikke MOTE! Det er en TREND! Det er ikke det samme. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hva er forskjellen på en mote og en trend, da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hva er forskjellen på en mote og en trend, da? Jeg ser på trend som noe av mindre betydning som varer i en kortere periode, f. eks strikken rundt anklene. Mote er for meg noe større som varer lengre. Nå skal det sies at ting går av og på mote, men innenfor mote finner man også det klassiske som aldri går av mote. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Definisjon på trend er "langtidstendens", så jeg er litt usikker på den. Mote handler om stiler, trender handler om spesifikke ting. Jeg kan gå med på at strikk rundt buksen er en trend som er en del av dagens mote, men at man ikke liker det gjør det ikke mindre av det ene eller det andre. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fjortisstrend er fjortisstrend. En vakker dag vil de alle se at de går med stygge klær Uansett. Min stil; Liker å gå med kule t-shirts, gjerne litt store(men ikke overdrevent), slim-fit jeans og delvis baggy jeans. Liker å ha klokke og noe bånd rundt håndleddet pluss at jeg liker hvite sko (converse, nike og adidas). Endret 21. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
MaxTab Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fete tees, sneekers, hoodies og kule accesories er en funky fresh stil som er digg å gå med : ) Endret 21. mai 2009 av MaxTab Lenke til kommentar
Ericina Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kler meg helt etter dagshumøret/formen. Foonky Fresh! Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hahah, sneekers betyr sko. Søk det opp på google så finner du det fort ut. Funky fresh betyr at det er kult... Mulig.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sneekers skrives egentlig sneakers. Der foreslår google Snickers. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Jeg skjønte at du mente "kul", da du sa funky fresh. Det var bare et usedvanlig harry utrykk. Endret 22. mai 2009 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå