Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg baserer det på det jeg har opplevd de siste 21 årene, selvsagt. Jeg brukte en liten måned i fjor på å finne en peacoat, og etter å ha vært innom alle Bergens butikker fant jeg til slutt den perfekte jakken - høy kvalitet, flott passform og akkurat den jeg ville ha. Den kostet 999kr på HM og var på alle måter bedre enn de som kostet tusenlapper mer.

 

Det du burde tenke er "Hvorfor koster den 500/1000kr mer?", ikke "Den koster 500/1000kr mer, derfor må den være av høy kvalitet."

Lenke til kommentar

Hah var på shorts jakt i byen istad så fant jeg en til 1300 først så fant jeg en PRIKK LIK til 500 i en annen butikk :p

 

Men uansett skjønte ikke helt størelsene på Asos chinos ? Noen som kan hjelpe meg :)

For eksempel : 28" Reg - Inside Leg 32in (81cm)

Betyr det 81cm fra toppen av buksa /belte ned til enden av buksa eller fra midten av buksa / under bukse smekken og ned til enden av buksa? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går i vanlige klær som joggebukser og hettegensere, men det som skiller seg ut er vel bandtrøyer og t-skjorter. jeg kjøper alt av merkelige t-skjorter, med nintendofigurer, rare band jeg liker som ingen har hørt (er kjent for å ha spesiell musikksmak, haha). jeg digger uvanlige t-skjorter. har blant annet en grønn t-skjorte med et stort bilde av en ost på. Digger den.

ellers så har jeg som sagt ALT av band-gensere eller t-skjorter.

Lenke til kommentar
Går i vanlige klær som joggebukser og hettegensere, men det som skiller seg ut er vel bandtrøyer og t-skjorter. jeg kjøper alt av merkelige t-skjorter, med nintendofigurer, rare band jeg liker som ingen har hørt (er kjent for å ha spesiell musikksmak, haha). jeg digger uvanlige t-skjorter. har blant annet en grønn t-skjorte med et stort bilde av en ost på. Digger den.

ellers så har jeg som sagt ALT av band-gensere eller t-skjorter.

 

Vanlig er det ikke.

Lenke til kommentar
Hah var på shorts jakt i byen istad så fant jeg en til 1300 først så fant jeg en PRIKK LIK til 500 i en annen butikk :p

 

Men uansett skjønte ikke helt størelsene på Asos chinos ? Noen som kan hjelpe meg :)

For eksempel : 28" Reg - Inside Leg 32in (81cm)

Betyr det 81cm fra toppen av buksa /belte ned til enden av buksa eller fra midten av buksa / under bukse smekken og ned til enden av buksa? :p

 

Det gjelder innersømmen, altså fra smekken og ned.

Lenke til kommentar
Hvis lengden er problemet så får man mamma til å fikse det. Strikk er en billig og stygg løsning på et sånt problem.

Om mammai ikke kan?

 

man bretter opp buksa.... eller så går man på en annen butikk :p

alle mine bukser som er for lange bretter jeg enten opp, eller stapper dem nedi noen fancy strømper/leggvarmere. IKKE tennis-sokker. men det er veldig sjeldent. har man trange bukser som er for lange, så subber de aldri ned i bakken uansett.

 

strikk på buksa bruker man når man er ute og sykler... hehe det kommer vel derfra, den moten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...