AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Og om du er villig til å bruke enda litt mer penger så har nn07 chinos til 999,- i mange forskjellige farger. Nå vet jeg ikke hvordan de fra Velour er, men de fra nn07 er hvertfall meget gode. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Asos chinos. Hvis du er villig til å betale 250kr for et plagg som er helt likt det til 1000kr. ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Asos chinos.Hvis du er villig til å betale 250kr for et plagg som er helt likt det til 1000kr. ^^ Plagget kommer jo på 500,- så er ikke så mye spart. Kvaliteten er vell heller ikke lik tusen kroners chinos. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klær fra Asos er ganske solide, jeg har ihvertfall aldri opplevd at de er av lav kvalitet. Det er sant at det vil nok ende opp med å koste mer, men jeg ville vise at man ikke trenger å bruke 1000kr på en bukse. Det kan sjeldent rettferdiggjøres. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan vet du det? Viss det er noen lunde det samme så er 500 kr stor forskjell. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg baserer det på det jeg har opplevd de siste 21 årene, selvsagt. Jeg brukte en liten måned i fjor på å finne en peacoat, og etter å ha vært innom alle Bergens butikker fant jeg til slutt den perfekte jakken - høy kvalitet, flott passform og akkurat den jeg ville ha. Den kostet 999kr på HM og var på alle måter bedre enn de som kostet tusenlapper mer. Det du burde tenke er "Hvorfor koster den 500/1000kr mer?", ikke "Den koster 500/1000kr mer, derfor må den være av høy kvalitet." Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Helt enig. Man må ikke tenke at det dyreste er det beste. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hm. Eg opplevde de motsatte. Fant ei fin på HM til tusenlappen, men bestemte meg for å svirre rundt i byen for å sjå kva anna eg fann. Endte opp me ei jakke til 3 ganger prisen med godt samvit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Min erfaring er at det er som bebeluv sier, at man i de aller, aller fleste tilfeller får det man betaler for igjen i kvaliteten. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hah var på shorts jakt i byen istad så fant jeg en til 1300 først så fant jeg en PRIKK LIK til 500 i en annen butikk Men uansett skjønte ikke helt størelsene på Asos chinos ? Noen som kan hjelpe meg For eksempel : 28" Reg - Inside Leg 32in (81cm) Betyr det 81cm fra toppen av buksa /belte ned til enden av buksa eller fra midten av buksa / under bukse smekken og ned til enden av buksa? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Siden det er lite relevant til hvilken stil du har, kan du heller poste bilder i bildetråden eller nevne det i f.eks mote&velvære tråden Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kan noen med litt kunnskap fra Asos chinos sin side hjelpe meg med spørsmålet bare? Så er je happy Angåaende stil så liker jeg mye, fra skate stil, baggy, tight, "sosse" stil, golf stil you name it. Går med det jeg syntes er fint Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Går i vanlige klær som joggebukser og hettegensere, men det som skiller seg ut er vel bandtrøyer og t-skjorter. jeg kjøper alt av merkelige t-skjorter, med nintendofigurer, rare band jeg liker som ingen har hørt (er kjent for å ha spesiell musikksmak, haha). jeg digger uvanlige t-skjorter. har blant annet en grønn t-skjorte med et stort bilde av en ost på. Digger den. ellers så har jeg som sagt ALT av band-gensere eller t-skjorter. Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 *Snipp* Kan jeg spørre hvor gammel er du? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Går i vanlige klær som joggebukser og hettegensere, men det som skiller seg ut er vel bandtrøyer og t-skjorter. jeg kjøper alt av merkelige t-skjorter, med nintendofigurer, rare band jeg liker som ingen har hørt (er kjent for å ha spesiell musikksmak, haha). jeg digger uvanlige t-skjorter. har blant annet en grønn t-skjorte med et stort bilde av en ost på. Digger den. ellers så har jeg som sagt ALT av band-gensere eller t-skjorter. Vanlig er det ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ikke akkurat uvanlig på den gjengse ungdomsskole. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hah var på shorts jakt i byen istad så fant jeg en til 1300 først så fant jeg en PRIKK LIK til 500 i en annen butikk Men uansett skjønte ikke helt størelsene på Asos chinos ? Noen som kan hjelpe meg For eksempel : 28" Reg - Inside Leg 32in (81cm) Betyr det 81cm fra toppen av buksa /belte ned til enden av buksa eller fra midten av buksa / under bukse smekken og ned til enden av buksa? Det gjelder innersømmen, altså fra smekken og ned. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ikke akkurat uvanlig på den gjengse ungdomsskole. Eller det gjengse treningsstudio, men alt på sin plass. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis lengden er problemet så får man mamma til å fikse det. Strikk er en billig og stygg løsning på et sånt problem. Om mammai ikke kan? man bretter opp buksa.... eller så går man på en annen butikk alle mine bukser som er for lange bretter jeg enten opp, eller stapper dem nedi noen fancy strømper/leggvarmere. IKKE tennis-sokker. men det er veldig sjeldent. har man trange bukser som er for lange, så subber de aldri ned i bakken uansett. strikk på buksa bruker man når man er ute og sykler... hehe det kommer vel derfra, den moten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå