Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører russestilen nå jeg. bahahaaha.

 

Ellers kjører jeg en variert stil egentlig, men holder meg innenfor en litt smal variert. Kjører ikke full saggestil og så keeg stil dagen etter liksom. Nei, jeg kjører vel litt chill/fint/sport/skjorte med kanskje en sterk farge i hele plagget, feks en gul t-skjorte. Sportslige sko og normal fit jeans, men jeg liker at buksen går littegranne innover på enden, hater når buksen slenger over skoene. Så kjører jeg caps avogtil, spes nå siden det er fint vær.

 

Våren og sommeren er klart best klær-wise :) da kan jeg showe mine fete t-shirts litt mer. Må klippe meg kort nå og få et nytt halsbånd så er vi der(+ ny hårvoks, den gamle suger ku)

Lenke til kommentar

Jeg er i overgangen mellom 'baggy klær med mye farger' til 'Ikke fullt så baggy, men ungdomslig' ^^

Hvordan er det med skjorter? er det noe som også kan brukes til hverdags. er det noen type skjorter til fest og noen til hverdags?

 

Konfirmeres i morgen, så endel av pengene skal gå til klær, klokke, solbriller osv.

Lenke til kommentar
Jeg er i overgangen mellom 'baggy klær med mye farger' til 'Ikke fullt så baggy, men ungdomslig' ^^

Hvordan er det med skjorter? er det noe som også kan brukes til hverdags. er det noen type skjorter til fest og noen til hverdags?

 

Konfirmeres i morgen, så endel av pengene skal gå til klær, klokke, solbriller osv.

 

skjorter kan brukes når som helst, men jeg vil helst at skjortene mine skal matche andre klesplagg av meg :) skjorta jeg har på meg matcher skoene mine perfekt

Lenke til kommentar
Jeg er i overgangen mellom 'baggy klær med mye farger' til 'Ikke fullt så baggy, men ungdomslig' ^^

Hvordan er det med skjorter? er det noe som også kan brukes til hverdags. er det noen type skjorter til fest og noen til hverdags?

 

Konfirmeres i morgen, så endel av pengene skal gå til klær, klokke, solbriller osv.

 

Skjorter kan brukes til enhver anledninger. Det er forskjellige typer skjorter til fest og hverdags, ja. Den typen skjorte du mest sannsynlig kommer til å bruke i morgen er det som er litt mer " fin skjorter " som ofte kan bli brukt til fest o.l. Så har du litt mer " røffere " skjorter, i andre stoff som passer bedre til hverdags, om man kun skal gå i skjorte uten v-hals, cardigan osv.

 

Hvilke sko bruker du til den skjorta samebror? Ser fort for meg at det kan bli litt for matchet, noe som ikke alltid er like pent.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Hverdagsskjorte vs finskjorte.

 

Man burde unngå glinsende finskjorter om dagen, spesielt i sommer, fordi det ikke er like fint når man åpner knapper og bretter opp ermene. Legg merke til forskjellen mellom denne casualskjorten og den svarte jeg først linker til. Den er ikke like glinsete og ser ikke ut som den er en del av en dress.

 

Jeg anbefaler at du kjøper deg en dress og noen finskjorter og finslips, du trenger ikke mer enn to av hver som passer sammen før du har fire antrekk. Deretter kan du kjøpe deg noen skjorter a la den siste jeg postet her som kan gå sammen med en fin utebukse/bybukse - eksempel 1 - eksempel 2. Til slutt kan du kjøpe et par skjorter som denne og denne som kan brukes hver dag sammen med shorts, dongeri og til og med finbuksen.

Lenke til kommentar

Flott post Dorian!

 

Okei, da har jeg kontroll på skjorter, flottings :)

 

Tror denne type causual-skjorter er det som vil bli brukt mest, ettersom jeg liker farger og det er det som vil være passende i miljøene der jeg vanker.

 

Til fest vil det nok bli brukt det du kaller som causual-skjorter, men i en litt mer stilig variant som denne bare med lange ermer.

(fine selskaper som familieselskaper osv kommer jo i tillegg)

 

Så du linket til noen bukser der også. Tror jeg, for det meste, vil holde meg til jeans. Kansje gå til annskaffelse av en chino(sånn tøy-bukse?, er ikke helt med på all slangen enda ;) )

Endret av Larshl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...