EB_Veyron Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Forøvrig kan jeg nevne, nytt av idag, at Retro Trondheim åpnet NN 07 Shop in shop... så om du er trønder eller bor i trondheim. Gratulerer! Nice, får ta turen innom. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Shop in shop? Ja. Det vil med andre ord si at det blir en større andel av butikken som blir "øremerket" med innredning fra NN07 samt bare NN07 produkter. Det vil også være en noe større utvalg fra merke (vil jeg anta) enn hva man finner i de fleste andre butikkene som fører NN07! Det så ihvertfall veldig kult ut! Ellers så er det full sommer i Bergen, og det er nice! Aha. Det hørtes ikke dumt ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hm, jeg har lyst til å dra til Bergen nå. Her i Rogaland er kun et SMÅTT utvalg av NN07, å av chinos har de bare 3 farger. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Er ikke så opptatt av klær. Går i det jeg syns kler meg greit jeg... Vanlig rolig ikke-spesiell-stil kan det vel kalles? Endret 18. april 2009 av pokemanz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hva er det du kaller spessielt da? Du er jo opptatt av klær når du sier at du bruker det du synest kler deg bra. " Alle " er mer eller mindre opptatt av klær og hvordan de tar seg ut. Selvfølgelig finnes det unntak. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hva er det du kaller spessielt da? Du er jo opptatt av klær når du sier at du bruker det du synest kler deg bra. " Alle " er mer eller mindre opptatt av klær og hvordan de tar seg ut. Selvfølgelig finnes det unntak. Jeg sa jeg ikke var SÅ opptatt av klær. Jeg er jo så klart opptatt av hva jeg syns er fint på meg eller ikke, det er vel de fleste? Det jeg mener er at det er ikke noe jeg tenker videre over. Har ikke på meg noe fordi jeg skal være som noen andre eller ikke være som noen andre. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ikke lidenskapelig opptatt med andre ord;) Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ikke lidenskapelig opptatt med andre ord;) En som skjønte noe som egentlig ikke skulle være så veldig vanskelig å forstå i utgangspunktet. Nice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er heller ikke lidenskapelig opptatt av klær, men jeg er allikevel ganske kresen når jeg kjøper meg klær og når jeg kler på meg på morningen. Dessuten tenker jeg stil, ikke mote. En trenger ikke kle seg som alle andre selv om en er opptatt av klær. Det er sikkert veldig mange der ute som har holdt på den samme stilen i noen år, selv om moten har forandret seg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg er i gang å bygge en stil akkurat nå, den endelige overgangen fra "klærne mamma har kjøpt" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fortell om stilen. Let us critique. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg skal hvertfall skaffe meg en skinnjakke ASAP, ellers har jeg kjøpt disse skoene og et par t-skjorter som matcher. Har også litt accesories som armbånd av lær og et halskjede som jeg fant på outland. Har såvidt starta med dette, så har ikke fått tak i noe annet nytt enda, men har allerede en god del kule jeans! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Går du for litt rocka? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Legg ut et bilde da, av omtrent hva du tenker deg, evt av hvordan du ser ut når "forvandlingen" er fullført Endret 27. april 2009 av Hamar17 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) jeg går for litt rocka stil bilde kommer når forvandlingen er fullført selv om det kan ta litt tid Endret 27. april 2009 av samebror Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 jeg går for litt rocka stil bilde kommer når forvandlingen er fullført selv om det kan ta litt tid Kult, det har jeg og. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Post et bilde da Disorder I dare you :O Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 fått inn litt nye klær nå og fjerna litt hår begynner å se bra ut nå Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Post et bilde da Disorder I dare you :O Jeg? Tja... Jeg kan godt. Blir vanskelig å ta bilde av seg sjøl da. Nå må du ikke tro at jeg er sånn helt crazy rocka eller noe. Jeg mener sjøl at trange bukser, converse, skinnjakke og halvlangt hår er rockete. Ihvertfall i stil til den type rock jeg hører på. Endret 29. april 2009 av Disorder Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sjekk RPP, det er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå