Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom akkurat på hva slags stil jeg skal kjøre fremover (dette kommer fra en som overhodet ikke har hatt noen gjennomført stil EVAH!). Tror vel ikke det skiller seg så mye ut på byen i helger, men dette skal brukes til hverdager også.

 

Har nada av bilder nå, ettersom jeg ikke har plaggene, men bare se det for dere:

"Halv-slimme" bukser i div. farger som rødt, blått og beige(seff bare en farge for hver bukse)

Hvite, litt spisse og lave sko

Hvite t-skjorter

Skjorter i forskjellige farger(skal seff. stå til resten..) over de hvite t-skjortene. Kneppet igjen med kanskje 1 eller 2 knapper.

 

Edit: Det er verdt å nevne at jeg har mørkt hår

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar
Røde bukser er FÆLT, ja..

 

:p

 

Røde bukser syntes jeg er kult. Har selv kjøpt meg NN07 sine røde chinos. Litt vasket slik at de ikke bli FOR rød. Funker til en blazer om man ønsker å kjøre en litt preppy stil med halvfine sko, men kan også bli relativt casual og hverdagslig med en kul t-shirt og et par sneakers!

 

Ellers så er det godt at vi alle er forskjellig! Små kjedelig om alle digget det samme..!

 

Marius

http://mariutj.blogg.no

Lenke til kommentar

Hva er klesstilen min? Jo, akkurat det jeg føler for å gå i der og da. Som regel er det tights eller bukse og en eller annen pen topp til. De aller fleste toppene min har utrigning. Føler meg mest vel med det. Andre ganger føler jeg for en litt mer gothisk stil, ikke sånn veldig, men tenker mer på belter med "nagler" svarte klær osv. Klesstilen min variere så utrolig mye! Det kan ikke defineres i et ord :)

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt de?

og hvordan er passformen? og pris?

 

Hvor hører du til i landet? (eventuelt finn de på nett!)

 

Når det kommer til passform så er de relativt smal, men litt løsere "oppe". Om du skal bestille på nettet så vær obs på at de er store i størrelsen så du må ned minst ett nummer. + at de går seg litt til.

 

Prisen ut av butikk er 999,-

 

Om ikke lenge så kommer en ny variant som ikke er like tykk som den du finner i butikken for øyeblikket!

 

Marius

http://mariustj.blogg.no

Lenke til kommentar
Når det kommer til passform så er de relativt smal, men litt løsere "oppe". Om du skal bestille på nettet så vær obs på at de er store i størrelsen så du må ned minst ett nummer. + at de går seg litt til.

 

Prisen ut av butikk er 999,-

 

Jeg trengte ikke å gå ned i størrelse. Man finner de på Retro butikker og modo.as ihvertfall.

Lenke til kommentar
Når det kommer til passform så er de relativt smal, men litt løsere "oppe". Om du skal bestille på nettet så vær obs på at de er store i størrelsen så du må ned minst ett nummer. + at de går seg litt til.

 

Prisen ut av butikk er 999,-

 

Jeg trengte ikke å gå ned i størrelse. Man finner de på Retro butikker og modo.as ihvertfall.

 

Ikke? Har solgt en hel del av NN07 buksene og nesten samtlige har gått ned en størrelse, men det avhenger jo kanskje litt om hvordan man ønsker at de skal sitte? Min vurderingerer ihvertfall at det er best å gå ned en størrelse! :new_woot:

 

Marius

http://mariustj.blogg.no

Lenke til kommentar
Shop in shop?

 

Ja. Det vil med andre ord si at det blir en større andel av butikken som blir "øremerket" med innredning fra NN07 samt bare NN07 produkter. Det vil også være en noe større utvalg fra merke (vil jeg anta) enn hva man finner i de fleste andre butikkene som fører NN07!

 

Det så ihvertfall veldig kult ut! Ellers så er det full sommer i Bergen, og det er nice!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...