The Fox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Profilen sier HUN bor rett utafor Drammen EDIT: Forventer å se noen bilder av deg i bildetråden da, TheFox Oja, hakke sett kommentaren din før nå, hehe, Men la ut et bilde av Rayban brillene mine nettopp xD, men får se senere med et helt antrekk... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Som oftest baggy, egentlig alt å si Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Om jeg ikke tar feil så er det jenter som har hoppende bryster =P Er nok hun. Holder en knapp på man tits jeg da Eventuelt ei jente ved navn Oda At your service. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg kom akkurat på hva slags stil jeg skal kjøre fremover (dette kommer fra en som overhodet ikke har hatt noen gjennomført stil EVAH!). Tror vel ikke det skiller seg så mye ut på byen i helger, men dette skal brukes til hverdager også. Har nada av bilder nå, ettersom jeg ikke har plaggene, men bare se det for dere: "Halv-slimme" bukser i div. farger som rødt, blått og beige(seff bare en farge for hver bukse) Hvite, litt spisse og lave sko Hvite t-skjorter Skjorter i forskjellige farger(skal seff. stå til resten..) over de hvite t-skjortene. Kneppet igjen med kanskje 1 eller 2 knapper. Edit: Det er verdt å nevne at jeg har mørkt hår Endret 15. april 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ehh.. Røde bukser er stygt imo. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg syns det kan være fint, jeg. Så lenge buksa sitter ordentlig og ikke er posete. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Røde bukser er FÆLT, ja.. Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Røde bukser er FÆLT, ja.. Røde bukser syntes jeg er kult. Har selv kjøpt meg NN07 sine røde chinos. Litt vasket slik at de ikke bli FOR rød. Funker til en blazer om man ønsker å kjøre en litt preppy stil med halvfine sko, men kan også bli relativt casual og hverdagslig med en kul t-shirt og et par sneakers! Ellers så er det godt at vi alle er forskjellig! Små kjedelig om alle digget det samme..! Marius http://mariutj.blogg.no Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Røde bukser syntes jeg er kult. Har selv kjøpt meg NN07 sine røde chinos. Jeg kjøpte nettopp de lyseblå. Skal kjøpe de mørkeblå og de røde hvis jeg kler de. Kan se for meg at de gjør seg fint nærmere sommeren Endret 15. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvor får man kjøpt de? og hvordan er passformen? og pris? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 http://modo.as/index.php/cPath/36_54 Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva er klesstilen min? Jo, akkurat det jeg føler for å gå i der og da. Som regel er det tights eller bukse og en eller annen pen topp til. De aller fleste toppene min har utrigning. Føler meg mest vel med det. Andre ganger føler jeg for en litt mer gothisk stil, ikke sånn veldig, men tenker mer på belter med "nagler" svarte klær osv. Klesstilen min variere så utrolig mye! Det kan ikke defineres i et ord Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvor får man kjøpt de?og hvordan er passformen? og pris? Hvor hører du til i landet? (eventuelt finn de på nett!) Når det kommer til passform så er de relativt smal, men litt løsere "oppe". Om du skal bestille på nettet så vær obs på at de er store i størrelsen så du må ned minst ett nummer. + at de går seg litt til. Prisen ut av butikk er 999,- Om ikke lenge så kommer en ny variant som ikke er like tykk som den du finner i butikken for øyeblikket! Marius http://mariustj.blogg.no Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Når det kommer til passform så er de relativt smal, men litt løsere "oppe". Om du skal bestille på nettet så vær obs på at de er store i størrelsen så du må ned minst ett nummer. + at de går seg litt til. Prisen ut av butikk er 999,- Jeg trengte ikke å gå ned i størrelse. Man finner de på Retro butikker og modo.as ihvertfall. Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Når det kommer til passform så er de relativt smal, men litt løsere "oppe". Om du skal bestille på nettet så vær obs på at de er store i størrelsen så du må ned minst ett nummer. + at de går seg litt til. Prisen ut av butikk er 999,- Jeg trengte ikke å gå ned i størrelse. Man finner de på Retro butikker og modo.as ihvertfall. Ikke? Har solgt en hel del av NN07 buksene og nesten samtlige har gått ned en størrelse, men det avhenger jo kanskje litt om hvordan man ønsker at de skal sitte? Min vurderingerer ihvertfall at det er best å gå ned en størrelse! Marius http://mariustj.blogg.no Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kanskje jeg bare har lagt på meg siden siste kjøp Mine sitter ikke spesielt løst. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Prøvde først 33 i W ( som jeg har i en del andre bukser ) og det ble for vidt. Så jeg måtte ned en størrelse jeg også. Dette er de fra NN07. Kan også legge til at Capone har modeller fra NN07. Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Forøvrig kan jeg nevne, nytt av idag, at Retro Trondheim åpnet NN 07 Shop in shop... så om du er trønder eller bor i trondheim. Gratulerer! Endret 16. april 2009 av mariustj Lenke til kommentar
mariustj Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Shop in shop? Ja. Det vil med andre ord si at det blir en større andel av butikken som blir "øremerket" med innredning fra NN07 samt bare NN07 produkter. Det vil også være en noe større utvalg fra merke (vil jeg anta) enn hva man finner i de fleste andre butikkene som fører NN07! Det så ihvertfall veldig kult ut! Ellers så er det full sommer i Bergen, og det er nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå