Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sleng opp et bilde, foreløpig høres det ikke helt på jordet ut, men det er langt fra fantastisk sånn som jeg ser det.

 

Post et bilde, det kan vel bare bedre inntrykket.

 

Jo

 

Ikke HELT på jordet ( Mente med det at det ikke var langt unna ).

 

Argumentere ?

J&J's jeans er hullete og fæle, en hettegenser er ikke alltids så ille, men i kombinasjon med slike bukser blir nesten alt forferdelig. Tshirt og åpen hettejakke blir heller ingen vinner sammen med disse jeansene. Riktignok KAN det gjøres noen få funn på J&J, men det er da stort sett på enkle plagg. En helt vanlig cardigan e.l. som ikke skal tiltrekke seg oppmerksomhet for eksempel.

Lenke til kommentar

Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg.

 

Kom gjerne med tips til forbedringer.. :) Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff.

Lenke til kommentar

Til AnaXyd:

 

Hørtes ut som hvilken som helst gutt som ikke egentligt bryr seg om hva man slenger på seg.

Forbedringer kan være så enkelt å kjøpe slimmere bukser fra andre merker enn J&J. Cheap Monday er greie bukser til en rimelig pris. Cardigans, v-halser, skjorter osv er også plagg som er enkle og ser pene ut. Men siden du liker baggy stil, tenker jeg dette ikke akkurat er hva som står øverst på listen med prioriteringer :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Det er vel mest "J&J stilen" (om den finnes)(dere skjønner hva jeg sikter til).

Buksene og tshirtsene. Jeg vil anbefale deg å, hvis du er mer jeans og tshirt/genser typen, gå på carlings å kjøpe Levi's/Lee/Diesel/Nudie eller lignende, de fleste buksene fra disse merkene OVERGÅR J&J buksene. Hvit tshirt sammen med en svart / blå bukse (Hel, ikke hullete) er nøytralt men dog MYE bedre enn det du beskrev i sted. Såklart, om du liker deg slik du er nå, så ikke hør på vi som ikke nødvendigvis liker "stilen" din, du er din egen herre. Men noen litt andre jeans og kanskje noen litt finere gensere (Her har du veldig mye å velge mellom) vil kunne endre en, halvharry, tilnærmet råner-look, til å gi et mye mer nøytralt og velkledd inntrykk.

Lenke til kommentar
Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg.

 

Kom gjerne med tips til forbedringer.. :) Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff.

 

Det kommer helt an på jakken. Boblejakke og t-skjorte ser dumt ut, men en tynnere jakke går fint. Ellers ville jeg styrt unna baggy. Jeg forbinder baggy med umoden.

Lenke til kommentar
Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg.

 

Kom gjerne med tips til forbedringer.. :) Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff.

 

Det kommer helt an på jakken. Boblejakke og t-skjorte ser dumt ut, men en tynnere jakke går fint. Ellers ville jeg styrt unna baggy. Jeg forbinder baggy med umoden.

 

Dessuten er "vanlig hettegenser" meget sjelden en vinner.

Lenke til kommentar
Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg.

 

Kom gjerne med tips til forbedringer.. :) Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff.

 

Det kommer helt an på jakken. Boblejakke og t-skjorte ser dumt ut, men en tynnere jakke går fint. Ellers ville jeg styrt unna baggy. Jeg forbinder baggy med umoden.

 

Dessuten er "vanlig hettegenser" meget sjelden en vinner.

Men du og du så herlig å ha på seg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...