AnaXyd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvis det er meg det er snakk om, argumenter gjerne for deres meninger. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 AnaXyd: Jeg tror du ser ut som en gjennomsnittlig førsteklassing på elektro eller liggnende. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Personlig kjører jeg J&J jeans, baggy stil. Gensere varierer veldig, men vanlig hettegenser er en vinner. Noen ganger er det digg med tskjorte og åpen jakke også. Du høres ut som en råner Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sleng opp et bilde, foreløpig høres det ikke helt på jordet ut, men det er langt fra fantastisk sånn som jeg ser det. Post et bilde, det kan vel bare bedre inntrykket. Jo Ikke HELT på jordet ( Mente med det at det ikke var langt unna ). Argumentere ? J&J's jeans er hullete og fæle, en hettegenser er ikke alltids så ille, men i kombinasjon med slike bukser blir nesten alt forferdelig. Tshirt og åpen hettejakke blir heller ingen vinner sammen med disse jeansene. Riktignok KAN det gjøres noen få funn på J&J, men det er da stort sett på enkle plagg. En helt vanlig cardigan e.l. som ikke skal tiltrekke seg oppmerksomhet for eksempel. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg. Kom gjerne med tips til forbedringer.. Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klesstil? Vel, boots, sorte cargo bukser, band trøyer osv. (skalla med skjegg btw.) Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Sort bukse, litt tight. Originale Converse, og en skjorte med ett halvteit motiv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Til AnaXyd: Hørtes ut som hvilken som helst gutt som ikke egentligt bryr seg om hva man slenger på seg. Forbedringer kan være så enkelt å kjøpe slimmere bukser fra andre merker enn J&J. Cheap Monday er greie bukser til en rimelig pris. Cardigans, v-halser, skjorter osv er også plagg som er enkle og ser pene ut. Men siden du liker baggy stil, tenker jeg dette ikke akkurat er hva som står øverst på listen med prioriteringer Endret 13. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det er vel mest "J&J stilen" (om den finnes)(dere skjønner hva jeg sikter til). Buksene og tshirtsene. Jeg vil anbefale deg å, hvis du er mer jeans og tshirt/genser typen, gå på carlings å kjøpe Levi's/Lee/Diesel/Nudie eller lignende, de fleste buksene fra disse merkene OVERGÅR J&J buksene. Hvit tshirt sammen med en svart / blå bukse (Hel, ikke hullete) er nøytralt men dog MYE bedre enn det du beskrev i sted. Såklart, om du liker deg slik du er nå, så ikke hør på vi som ikke nødvendigvis liker "stilen" din, du er din egen herre. Men noen litt andre jeans og kanskje noen litt finere gensere (Her har du veldig mye å velge mellom) vil kunne endre en, halvharry, tilnærmet råner-look, til å gi et mye mer nøytralt og velkledd inntrykk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg. Kom gjerne med tips til forbedringer.. Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff. Det kommer helt an på jakken. Boblejakke og t-skjorte ser dumt ut, men en tynnere jakke går fint. Ellers ville jeg styrt unna baggy. Jeg forbinder baggy med umoden. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg. Kom gjerne med tips til forbedringer.. Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff. Det kommer helt an på jakken. Boblejakke og t-skjorte ser dumt ut, men en tynnere jakke går fint. Ellers ville jeg styrt unna baggy. Jeg forbinder baggy med umoden. Dessuten er "vanlig hettegenser" meget sjelden en vinner. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Sort bukse, litt tight. Originale Converse, og en skjorte med ett halvteit motiv. Nice! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Enig, syns det er veldig fint. Er litt lei av at "alle" skal være preppy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tja, kommer litt ann på hvor man kommer fra egentlig. Rånere har ikke råd til J&J engang, selv om det er billigmerke, så en typisk råner vil jeg ikke kalle meg. Kom gjerne med tips til forbedringer.. Men er ikke t-skjorte og jakke greit egentlig? F.eks hvit t-skjorte og mørk jakke for å få frem kontrastene. Personlig syntes jeg at det ser bra ut. Men greit å høre hva andre syntes også, seff. Det kommer helt an på jakken. Boblejakke og t-skjorte ser dumt ut, men en tynnere jakke går fint. Ellers ville jeg styrt unna baggy. Jeg forbinder baggy med umoden. Dessuten er "vanlig hettegenser" meget sjelden en vinner. Men du og du så herlig å ha på seg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Enig, syns det er veldig fint. Er litt lei av at "alle" skal være preppy. Hvor bor du? Her er det veldig få som kler seg preppy, de fleste failer totalt hvertfall av de som prøver. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Profilen sier HUN bor rett utafor Drammen EDIT: Forventer å se noen bilder av deg i bildetråden da, TheFox Endret 14. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Om jeg ikke tar feil så er det jenter som har hoppende bryster =P Er nok hun. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Om jeg ikke tar feil så er det jenter som har hoppende bryster =P Er nok hun. Holder en knapp på man tits jeg da Eventuelt ei jente ved navn Oda Endret 14. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå