Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Hadde noen møtt opp på et møte med den der Humör buksen der, hadde jeg trukket på smilebåndet. Spørs selvfølgelig i hvilken sammenheng møtet er, men dere tar tegninga.

 

Ang. strikk, du sa selv at du netopp kjøpte ei ny bukse, som var litt for lang. Finn en feil? Neste gang kjøper du bare ei bukse som IKKE er for lang, så er det problemet løst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jajajaja, tenk om gutten vokser enda da, og tenker på at han vil ha buksen litt lengre så han slipper å bruke unødvendig mye penger fordi buksen blir for kort etter kortere tid..?

Men for all del, det er vel ærlig talt ikke lov, sånn egentlig? :ohmy:

 

Dessuten, får han det han vil ha ut av sin sosiale gjeng ved å gå med strikk på buksa, så for all del, hvorfor skulle han ha behov for å legge om sin stil fordi du/dere mener det?

 

Folk prioriterer ulikt, men det tenker jeg at f.eks bebeluv ikke klarte å tenke seg frem til... :whistle:

 

 

Kjenner jeg begynner å bli svært lei tights, tunika og uggs...

 

WHAT? Hva er det jeg ser? Jo, jeg ser en som forstår.

Brette opp buksekanten ser jo faktisk mer fucka ut.

Lenke til kommentar
Jeg tror fortsatt det ikke er så mange som har det bukseproblemet. Isåfall må de være ganske så på viddene når de velger bukser.

 

Du må være ganske så på viddene når du skriver. Jeg vokser enda, gidder ikke kjøpe akkurat-passelige busker for å så vokse ut etter noen måneder. Jeg er faktisk 185cm høg, og vokser fortsatt, som et svin.

Men ikke vet jeg, om hvor mange som har buksekantproblemet. Men jeg har, og et par jeg kjenner. Her jeg bor er det heller ikke mangen som har strikk på buksa.

Lenke til kommentar
Jeg tror fortsatt det ikke er så mange som har det bukseproblemet. Isåfall må de være ganske så på viddene når de velger bukser.

 

Du må være ganske så på viddene når du skriver. Jeg vokser enda, gidder ikke kjøpe akkurat-passelige busker for å så vokse ut etter noen måneder. Jeg er faktisk 185cm høg, og vokser fortsatt, som et svin.

Men ikke vet jeg, om hvor mange som har buksekantproblemet. Men jeg har, og et par jeg kjenner. Her jeg bor er det heller ikke mangen som har strikk på buksa.

 

Det er ikke en unnskyldning for å ha strikk. Jeg trengte ikke det da jeg vokste mye. Folk trengte ikke det før i tiden. Det er bare en trend. Jeg har sett at når noen har det, har plutselig alle det og senere har det gått mer og mer ut av mote. Jeg vet ikke hvorfor du velger å ha det, men jeg kjøper ikke det med at folk kjøper for lange bukser. Folk klarer å kjøpe klær som passer om de vil.

 

Jeg dømmer ikke deg som person, jeg dømmer bare stilen.

Lenke til kommentar
Men det er ingen som har sagt at han gå med strikk på buksa for å bli akseptert, så skjønner ikke hvorfor du drar det inn.

Dessuten, så kan du ikke si noe sånt når du ikke vet hvordan eller hvem de er, skulle jeg ditcha mine venner fordi vi var uenig i noe så hadde vel man knapt hatt venner?

 

Hmm, du skrev "Dessuten, får han det han vil ha ut av sin sosiale gjeng ved å gå med strikk på buksa". Oppfattet det som om man må gå med strikk rundt buksa for å bli akseptert. Om du ikke mente det slik, så beklager jeg for å ha lest feil.

 

Og ja, selvfølgelig, man dropper ikke vennene sine fordi man er uenig i noe, men om man MÅ kle seg på en spesiell måte man ikke vil kle seg på, for å være venner, så hadde ikke jeg gått med på det. Venner skal akseptere deg, og man skal ikke kle seg anderledes fordi vennene dine vil det.

Lenke til kommentar

*hive seg inn i diskusjonen*

 

Strikk ser litt tilbakestående ut uansett.

Oppbretta buksekant fungerer helt fint, og å gi faen fungerer det også, om du klarer å gi faen i at du får buksa under hælen og går og tråkker på den dagen lang, noe som i alle fall har slitt ut brorparten av buksene mine :p

Lenke til kommentar
Folk prioriterer ulikt, men det tenker jeg at f.eks bebeluv ikke klarte å tenke seg frem til... :whistle:

Morsom du =) Alle burde klare å kjøpe riktig størrelse på bukser. Vokser dem i høyden gjør dem det nok også i bredden. Som regel så ser jeg fjortiser som går rundt med strikk på buksebena, og det er akkurat disse som prioriterer klær fremfor alt annet, bare dem feiler totalt.

Lenke til kommentar
Jeg tror fortsatt det ikke er så mange som har det bukseproblemet. Isåfall må de være ganske så på viddene når de velger bukser.

 

Du må være ganske så på viddene når du skriver. Jeg vokser enda, gidder ikke kjøpe akkurat-passelige busker for å så vokse ut etter noen måneder. Jeg er faktisk 185cm høg, og vokser fortsatt, som et svin.

Men ikke vet jeg, om hvor mange som har buksekantproblemet. Men jeg har, og et par jeg kjenner. Her jeg bor er det heller ikke mangen som har strikk på buksa.

 

Det er ikke en unnskyldning for å ha strikk. Jeg trengte ikke det da jeg vokste mye. Folk trengte ikke det før i tiden. Det er bare en trend. Jeg har sett at når noen har det, har plutselig alle det og senere har det gått mer og mer ut av mote. Jeg vet ikke hvorfor du velger å ha det, men jeg kjøper ikke det med at folk kjøper for lange bukser. Folk klarer å kjøpe klær som passer om de vil.

 

Jeg dømmer ikke deg som person, jeg dømmer bare stilen.

 

Dømmer du min stil? I såfall, hvorfor?

Og nei, det er ikke nødvendigvis en unnskyldning. Men om jeg har strikk på buksa, er det derfor. Men det skjer en gang i året at jeg trer en strikk over foten. Har ikke en gang strikk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...