Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Hva menes egentlig med "preppy" i norge? Vet godt hva det betyr i USA, men ikke i norge.

 

Jeg regner med at preps i Norge og preps i USA er samme greia.

Kan jo være jeg tar feil, men jeg ser ikke grunn til å tro det er forskjell, annet enn kanskje noen lokale variasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Min stil er vel ikke så spesiell at det gjør noe, men jeg innbiller meg at jeg er hakket mer gjennomtenkt i klesveien enn de fleste av vennene mine.

 

Jeans: Ofte Levi's, Diesel, Lee eller Wrangler-s Slimfit modeller. 511 fra Levi's for eksempel, eller Darron (noget mer regular) fra Diesel, og en Zed i riktig størrelse og farge Lee blir heller aldri helt feil :)

 

T's: Gjerne helt plain, 50/50 med rund hals og v hals, sort, hvit, rød, blå, grå, offwhite. Endel fra Abercrombie & Fitch og et par piquer fra Lacoste eller WeSC

 

Gensere: En grå zip-hood, ikke type gangster, 3-4 V halsede gant / jean paul, Abercrombie hood og selvfølgelig de helt fantastiske jakkegenserne som er kommet tilbake, cardigans.

 

Sko: Converste All Star High, Hvite, evt Rød og Vans Low Blue/White checkboard.

 

Lover å poste noen bilder i morgen, så kan dere få et helhetsintrykk.

 

Om jeg skal beskrive stilen med ett ord: Slim.

 

Off Topic; Jeg skal til USA som utvekslingsstudent til neste år (VG2) og går utifra at stilen blir mer romslig i løpet av det året, ser fram til nye innflytelser og påvirkninger.

 

On Topic, jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger angående, likes and dont likes, tips og dont do's. Sleng gjerne i veien et spørsmål også :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle tilføye at jeg er slank og lang av natur, og at jeg etter et år med baggy jeans, og et år med regular fit fant ut at slim er tingen for, dog ikke skinny siden jeg selv synes det blir litt..

80's rocka eller noe. Halv punk med skinny jeans liksom.

 

Koslig, Torstein :)

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det høres ganske kjedelig ut, ganske mainstream og anonym.. Men sleng opp et bilde, så kanskje min mening kan endre seg noe :)

 

Uansett er de fleste merkene du oppgir ganske "helt vanlige" og hverken stygt eller helt fantastisk :p

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg fått opp noen bilder :)

 

Bilde 1: Wrangler Jeans, Hvit T, Jean Paul genser

Bilde 2: Wrangler Jeans, Abercrombie & Fitch New York T

Bilde 3: Wrangler Jeans, Levi's standard T

Bilde 4: Levi's 513 Skinny Leg, I<3NY T Levi's Cardigan

Bilde 5: Diesel Darron, Svart Levi's T

Bilde 6: Diesel Darron, Svart Levi's T, Abercrombie & Fitch New York Hood

post-189306-1239473483_thumb.jpg

 

Slakt meg :)

 

Er forresten hvite Converse All Star High sko på 3 første bildene :)

post-189306-1239473501_thumb.jpg

post-189306-1239473515_thumb.jpg

post-189306-1239473536_thumb.jpg

post-189306-1239473553_thumb.jpg

post-189306-1239473569_thumb.jpg

Endret av Hamar17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...