Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og du skjønte tydeligvis ikke hva jeg ville frem til :)

Den buksen du har strikk på for å få slim, hvorfor kjøpte du ikke den slim når du kjøpte den?

Skjønte du det nå, eller må jeg forklare mer?`...

Poenget er at de kjøpte bukser uten å vite at de ville ha en trang modell, for så å finne ut at det er mye finere. Derfor bruker de strikk på buksene sine, og unngår på den måten å kjøpe nytt. Ved et eventuelt nytt kjøp regner jeg med at de ville kjøpe trange, om det er det de liker. Selv synes jeg at det å ha strikk rundt buksene ser litt nissete ut.

Lenke til kommentar

Nå begynner vi å bevege oss vel langt unna trådens formål, men poenget er at de ikke visste at bukser med gulrotfasong er finere da de kjøpte buksene. Dermed har de bukser de egentlig ikke vil gå med lenger, men fordi de vil spare penger, setter de heller strikker rundt leggene enn å kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Vel, med mindre du har et ubegrenset antall plagg, vil stilen din lett kunne defineres hvis du faktisk forteller hva du går i til vanlig.

Jeg har omtrent ubegrenset antall plagg. Og de kan kombineres forskjellig. Har også skrevet hva jeg pleier å kle meg i lenger bak i tråden.

 

Er litt inspirert av j-fashion for tiden, da.

Lenke til kommentar
Ja, men jeans ikke slike ut.

 

Her er et eksempel på et par jeans jeg mener kan passe til noe så formelt som f. eks. et forretningsmøte.

Da jeg jobbet på kontor stilte jeg som oftest i skjorte og en slik bukse som du linker til. Man slipper unna med det, spesielt hvis man har en stil som heller litt mot Dave Navarro sin. Man trenger tross alt ikke se ut som alle andre på møter, man trenger bare vise at man har tatt seg bryet. Jeg foretrekker at man er kledd alternativt med pyntet framfor streit og slapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...