Homme Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Og du skjønte tydeligvis ikke hva jeg ville frem til Den buksen du har strikk på for å få slim, hvorfor kjøpte du ikke den slim når du kjøpte den? Skjønte du det nå, eller må jeg forklare mer?`... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er ikkje buksa slim, så er den ikkje slim. Den ser heller ikkje slim ut, strikk eller ei. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Og du skjønte tydeligvis ikke hva jeg ville frem til Den buksen du har strikk på for å få slim, hvorfor kjøpte du ikke den slim når du kjøpte den? Skjønte du det nå, eller må jeg forklare mer?`... Poenget er at de kjøpte bukser uten å vite at de ville ha en trang modell, for så å finne ut at det er mye finere. Derfor bruker de strikk på buksene sine, og unngår på den måten å kjøpe nytt. Ved et eventuelt nytt kjøp regner jeg med at de ville kjøpe trange, om det er det de liker. Selv synes jeg at det å ha strikk rundt buksene ser litt nissete ut. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Der er da virkelig null problem å finne en bukse i såkaldt carrotfit, og ikke er de dyrer enn straitleg jeans ellers, så skjønner fortsatt ikke poenget med da å kjøpe en jeans man ikke liker formen på. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå begynner vi å bevege oss vel langt unna trådens formål, men poenget er at de ikke visste at bukser med gulrotfasong er finere da de kjøpte buksene. Dermed har de bukser de egentlig ikke vil gå med lenger, men fordi de vil spare penger, setter de heller strikker rundt leggene enn å kjøpe nye. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ok Folk gjør mye rare ting jeg ikke skjønner noe av.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Og det vi snakket om i utgangspunktet var vel hvor kult det (ikke) var å ha strikk på leggen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sweet, en hel side brukt på misforståelser Lei UCLA-klær på småfeite+ jenter med sideflesk som vises... Så enig! Alle går i det.. blir så lei. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Selv om jeg syns slimfit-bukser ser best ut, syns jeg det er mye penere med "vanlige" bein på buksa enn strikk. Grøss. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er ikke dette "Hva slags klesstil har du?"? Jeg vil forresten ikke sette en merkelapp på min stil. Kler meg i det jeg føler for, akkurat der og da. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vel, med mindre du har et ubegrenset antall plagg, vil stilen din lett kunne defineres hvis du faktisk forteller hva du går i til vanlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vel, med mindre du har et ubegrenset antall plagg, vil stilen din lett kunne defineres hvis du faktisk forteller hva du går i til vanlig. Jeg har omtrent ubegrenset antall plagg. Og de kan kombineres forskjellig. Har også skrevet hva jeg pleier å kle meg i lenger bak i tråden. Er litt inspirert av j-fashion for tiden, da. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 At det er mange permutasjoner vil ikke si at du faktisk ikler deg heslige kombinasjoner. Og der ser du. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hørtes litt ut som Harry/Skate/Surf, skater du? He he, faktisk ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja, men jeans må ikke slike ut. Her er et eksempel på et par jeans jeg mener kan passe til noe så formelt som f. eks. et forretningsmøte. Da jeg jobbet på kontor stilte jeg som oftest i skjorte og en slik bukse som du linker til. Man slipper unna med det, spesielt hvis man har en stil som heller litt mot Dave Navarro sin. Man trenger tross alt ikke se ut som alle andre på møter, man trenger bare vise at man har tatt seg bryet. Jeg foretrekker at man er kledd alternativt med pyntet framfor streit og slapp. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 New rave/punk den ene dagen, upper west side/east side preppy den andre dagen Kommer helt ann på humøret Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva menes egentlig med "preppy" i norge? Vet godt hva det betyr i USA, men ikke i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå